Auto branding

Autor: Alexandru Banu 06 dec. 2007 Știri auto
Auto branding

Începând din 1994, Automobile Bavaria a reprezentat mărcile BMW Group pe piaţa românească. Pornind de la un prim an cu vânzări de 11 unităţi şi sediul într-o clădire de birouri din centru, compania a ajuns pe primul loc în vânzările segmentului premium, cu 1.754 de automobile livrate în 2006, şi deţine unul dintre cele mai impresionante showroom-uri din Europa, Centrul BMW din Băneasa.

Din 2007 Automobile Bavaria este partener strategic al concernului BMW pentru piaţa românească. Această calitate oferă în afară de atribuţiile unui dealer obişnuit, conforme legislaţiei europene, şi responsabilităţi suplimentare, incluzând vânzări de flote, vânzări către corporaţii internaţionale, vânzări către diplomaţi şi autorităţi.

MINI îşi păstrează caracterul exclusiv prin concentrarea într-un singur centru de distribuţie în România, la sediul Automobile Bavaria din Băneasa. În ceea ce priveşte segmentul Moto, Automobile Bavaria îşi menţine statutul de importator general pentru România.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide