Renault Laguna GT

Autor: Silviu Draganescu 25 mart. 2008 Prezentări

Renault a început să se folosească tot mai mult de participarea sa din Formula 1, neratând nici o ocazie de lansare a unui model cu motoare mai puternice şi să nu aducă aminte de legăturile cu Marele Circ.

Renault Laguna GT Este cazul şi noii Laguna GT, care prezintă în premieră sistemul activ cu patru roţi directoare denumit Active Drive, ce sporeşte simţitor manevrabilitatea maşinii în toate regimurile de viteză. Aspectul exterior a fost şi el modificat, prin adoptarea unei grile noi, a unui spoiler faţă modificat şi a jantelor de 18 inch încălţate de pneuri Potenza late de 225 mm realizate de acelaşi producător precum cel din Formula 1: Bridgestone.

Oglinzile de un negru lucios, logo-urile GT pe montantul central, ieşirile de evacuare cromate şi blocurile optice "afumate" contribuie şi ele la aspectul sportiv al noii versiuni. În interior avem un volan sportiv, scaune cu un suport lateral mai bun, un nou schimbător de viteze şi pedale din aluminiu.

Renault Laguna GTÎn privinţa motorizărilor, Renault propune versiunile de top ale motoarelor de 2.0 litri atât diesel cat şi pe benzină. Astfel, varianta dCi este una upgradată special pentru acest model la 180 CP, cu un cuplu motor de 400 Nm disponibil de la 2000 rpm. Cu un consum mediu de 6,5 litri la 100 de km, aceasta accelerează până la 100 de km/h în 8,5 secunde, continuând aproape în același ritm până la viteza maximă de 222 km/h.

Pentru amatorii de benzină, propulsorul disponibil are 205 CP şi este derivat din cel folosit şi pe versiunea Megane RS. Acesta vine cu prestanțe dinamice mai bune, fiind mai rapid cu accelerația până la 100 de km/h cu 0,7 secunde, câștigând și 10 km la viteza maximă.

Lansarea noului model a avut oc la Salonul Auto de la Geneva, vânzările începând în majoritatea ţărilor europene. Se așteaptă ca noul model să fie disponibil până la sfârșitul acestui an și în România.

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide