Porsche Cayenne GTS

Autor: Silviu Draganescu 10 ian. 2008 Știri auto

Noul model este dotat cu acelaşi motor V8 de 4,8 litri, aspirat, dar care în acest caz a fost montat mai jos cu 24 mm pe un şasiu special dezvoltat. GTS este primul Cayenne ce va beneficia de noul sistem de suspensie controlat electronic, denumit Porsche Active Suspension Management (PASM), destinat până acum doar modelelor sportive. Ţinuta de drum este completată de prezenţa a mai multor sisteme electronice, dintre care amintim doar de Porsche Traction Management (PTM), Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) sau suspensia pe aer, oferită opţional.

Motorul de 4,8 litri este alimentat prin injecţie directă şi are 405 CP, cu 20 mai mult decât versiunea S. Cuplul maxim de 500 Nm, a ramas neschimbat, ca de altfel şi turaţia la care se obţine: 3500 rpm. Dotat cu o cutie de viteze manuală cu şase trepte, Cayenne GTS accelerează de la zero la 100 km-h în doar 6,1 secunde, cu jumătate de secundă mai repede comparativ cu timpul scos de Cayenne S. Exteriorul maşinii este identic cu cel disponbil pe modelul Turbo, ieşind în evidenţă roţile imense de 295/35 R21.Două noi culori au fost rezervate exclusiv pentru acest nou model: GTS Red si Nordic Gold Metallic. Vânzările vor începe în luna februarie a anului viitor.

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Tags:


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide