Concept inedit pentru viitorul Volkswagen Beetle

Cei care vor un nou Beetle realizat în manieră retro sunt clar mai mulţi decât cei care vor un Beetle prea modern. Iar aici avem una dintre cele mai interesante propuneri de până acum.

Concept inedit pentru viitorul Volkswagen Beetle Concept inedit pentru viitorul Volkswagen Beetle

Pe principiul "nu ştii de unde sare iepurele", iată că undesigner foarte puţin cunoscut, brazilianulEduardo Oliveira, vine cu o propunere mai multdecât interesantă pentru urmaşul cunoscutului Volkswagen Beetle.

Brazilianul Eduardo Oliveira a imaginat un urmas fidel al originalului VW Beetle

În primul rând, Beetle-ul imaginat de Eduardo încearcă să revinăla rădăcini, urmărind cât mai fidel liniile modelului original VWKafer de acum 30 de ani, care a fost construit în Mexic până în2003 şi a depăşit numărul de 21 de milioane de exemplareproduse!

Partea frontală propune aceeaşi imagine a capoteiputernic curbate a modelului original, flancată de douăfaruri mari şi rotunde, care acum sunt integrate în blocuri opticemai complexe, care includ şi semnalizatoarele. Nu lipsesc bosajeleproeminente ale roţilor, iar jantele au un design retro.

Motorul este plasat in partea din spate, iar hayonul este foarte mare

Hayonul este mare, incluzând şi luneta, ceea ce îi va oferimaşinii un caracter practic mai bun, fără ca asta să însemnedenaturarea liniilor - este păstrată ideea stopurilor de maridimensiuni şi a aripilor foarte evazate şi bombate în spate.

Principala modificare faţă de actualul VW Beetle este faptul căFusca este oferit şi în versiune de caroserie cu 4portiere, uşile deschizându-se în sens contrar, ca laRolls Royce, neavând montant central.

Interiorul viitorului Volkswagen Beetle (Fusca) pune accentul pe simplitate

Interiorul pune accentul pe simplitate, indicatoarele de bordfiind dominate de un vitezometru circular de mari dimensiuni,plasat în spatele volanului. Surprinde plăcut ideea gurilor deaerisire, care par independente de planşa de bord.

Sistemele de propulsie ale maşinii, fie că vorbim de motoare cuardere internă sau motoare electrice, ar trebui să fieplasate în consola din spate, sub planşeul portbagajului.Modelul de bază ar trebui să fie un propulsor de 1,0 litri, dinraţiuni de buget cât mai redus, însă Eduardo a gândit şi o versiuneBettle GTi, cu motor turbo de 1,6 litri.

Nu lipseşte şi o versiune în stil crossover, botezată Crossfoxşi fiind garnisită cu plastice speciale în partea inferioară acaroseriei, în stil offroad.

Vă place acest VWBeetle?

Noul Volkswagen Beetle ar urma sa aiba si o versiune cu 4 portiere