Škoda CitiJet se alătură clubului „ciudăţenii fără acoperiş”

Urmând acelaşi tratament ca şi SEAT-ul Ibiza Cupster, Škoda CitiJet se prezintă ca varianta îndrăzneaţă şi fără acoperiş a lui CitiGo.

Škoda CitiJet se alătură clubului „ciudăţenii fără acoperiş” Škoda CitiJet se alătură clubului „ciudăţenii fără acoperiş”

Numeşte-ne pretenţioşi, însă atunci când ne gândim la întâlnirea anuală de la Worthersee a fanilor VAG, ne gândim implicit la evacuări încinse, la maşini sport şi, în majoritatea timpului, la Audi-ul A3 Clubsport cu 525 CP

Apoi apare în peisaj modelul aniversar SEAT Ibiza Cupster, care se bucură într-un mod mai mult decât îndrăzneţ de faptul că a împlinit 30 de ani de existenţă. 

Iar acum, asta! O Škoda CitiGo căreia i-a fost înlăturată acoperişul şi i-a fost aplicată câteva elemente de nonconformism. Se pare că legăturile de rudenie între brand-uri (şi, implicit, similitudinile) se păstrează chiar şi atunci când apare provocarea de a face ceva... exclusivist. 

Motor central de León şi punem poster pe perete cu tine

N-o să fim răi cu CitiJet doar pentru că nu dispune decât de 74 CP (livraţi de motorul de 1,0 litri MPi) şi că încearcă să ne inducă în eroare cu evacuările duble şi eleronul de pe spate. Uneori nu-ţi trebuie decât un sistem audio bun şi mult cer liber deasupra capului ca să te simţi bine. Iar CitiJet are vrei 300 de Watt de audio entertainment.  

Să nu îndrăzneşti să spui că îţi place, pentru că atunci am avea o veste proastă pentru tine: este un unicat şi va rămâne un unicat.