Prima schiţă a proiectului BMW Megacity

BMW vrea să ofere şi soluţii eficiente de mobilitate urbană şi astfel au dezvăluit prima schiţă a proiectului BMW Megacity.

Prima schiţă a proiectului BMW Megacity Prima schiţă a proiectului BMW Megacity

BMW intenţionează săreinventeze spiritul Isetta, dar într-o manieră mult maicontemporană şi congruentă cu imaginea actuală. Astfel, bavareziivor lansa un sub-brand care are la bază acest concept BMW Megacity.

Prezentat de directorul de design, AdrianVon Hooydonk, acesta se vrea un mijloc de transport premium înzonele metropolitane şi este un pariu de dezvoltare sustenabilă şimobilitate eficientă pe care BMW l-a făcut cu ceva timp în urmă.Pentru fanii designului BMW, Von Hooydonk are şi o veste mai puţinbună spunând că anumite trăsături specifice mărcii bavarezear putea fi "omise", conform BMWBlog.com.

BMW Megacity

Din prima schiţă acest concept pare săprefaţeze un rival BMW pentru smart, dar unul electric. Nu sedezminte însă de specificul dinamic BMW şi conceptul are unmotor electric care transmite 150 CP la roţile din spate, fiindalimentat de o baterie de 35 kWh. Autonomia se anunţă la 160 km, iarviteza maximă se va ridica tot la aceeaşi valoare, dar exprimată înkm/h.

Modelul iniţial Megacity Vehicle (MCV) separe că va avea o configuraţie de două uşi şi patru locuri şi olungime totală de 3,98 metri şi va apărea în versiune de serie în2013. Ulterior se vor mai introduce încă două versiuniIntracity Vehicle (ICV), un model cu două locuri care va ţinti spresmart şi apoi în 2017 Urban Commuter Vehicle (UCV), careva avea patru uşi şi patru locuri şi se va preta călătoriilor cevamai lungi.

Conceptul MCV se pare că va fi expus într-oformă materială la Salonul de la Frankfurt din 2011.