Shayton Equilibrium, nou concept virtual de supercar

Dacă slovenii ar face o maşină de categoria unui Ferrari F40, atunci această maşină ar fi Shayton Equilibrium. Sau cel puţin aşa ar vrea designerul acestui supercar virtual.

Shayton Equilibrium, nou concept virtual de supercar Shayton Equilibrium, nou concept virtual de supercar

Maşinile exotice, cu performanţe ameţitoare şi preţuri cu multezerouri în coadă sunt visul oricărui împătimit auto. Dar există şiîmpătimiţi orgolioşi, care nu îşi doresc Ferrari,Lamborghini sau Bugatti, ci pur şi simplu să realizeze un rivalpentru aceste mărci.

Shayton Equilibrium este un supercar virtual, desenat de un designer sloven

Este şi cazul slovenului Andrej Stanta, designer care aimaginat acest supercar botezat Shayton Equilibrium şicare nu ar fi exclus să ajungă în producţia de serie mai devremesau mai târziu. Deocamdată, vorbim doar de un proiect realizat pecalculator, care, sincer, are şanse destul de mici să ajungă peşosele.

Totuşi, maşina beneficiază de o prezentare destul de interesantă, logo-ulcompaniei amintind de şoimul din mitologia egipteană. Cadesign, Shayton Equlibrium nu prea ne surpinde cu nimic, toateingredientele fiind normale pentru un bolid de o asemeneacategorie. Din fericire, supercarul nu poate fi catalogatdrept o copie a vreunui alt rival din acest moment, având oindividualitate suficient de bine conturată.

Shayton Equilibrium ar trebui sa aiba un V12 de 1.084 CP si 930 Nm

Creatorul maşinii are idei şi despre partea tehnică, cel puţinpe hârtie. Motorul ar urma să fie un V12, care să dezvolteo putere de nu mai puţin de 1.084 CP şi un cuplu maxim de 930Nm. Şasiul şi caroseria ar urma să fie fabricate dinaluminiu şi fibră de carbon, masa totală nedepăşind 1.200 kg. Ceeace ar însemna un raport masă/putere de doar 1,42 kg/CP.

Performanţele sună foarte promiţător: 0-100 km/h în doar2,9 secunde, 0-200 km/h în doar 8,5 secunde, distanţa defrânare este de doar 30,5 metri (graţie sistemului de frânareBrembo), iar viteza maximă depăşeşte 400 km/h. Repartiţia maselorpe punţi este aproape ideală: 47% pe faţă, respectiv 57% pe spate,iar jantele sunt de 20" pe faţă şi 21" pe spate.

Cu alte cuvinte, Shayton Equilibrium se dovedeşte unfrumos vis pe roţi. Va deveni el realitate? Nu ştim, darsuntem gata să pariem pe un răspuns negativ: este greu de crezut cămilionarii ar da banii pe aşa ceva în locul numelor consacrate.

Shayton Equilibrium anunta un pachet tehnic de exceptie... dar numai virtual

ÎŢI PLACE SĂ DESENEZI MAŞINI?TRIMITE-NE SCHIŢELE TALE LA ADRESA promotor@mpinteractiv.ro ŞI AI ŞANSA SĂ LE VEZI PEPROMOTOR.RO!