Skoda VisionD şi o sigla nouă

Skoda prezintă la Salonul Auto de la Geneva 2011 conceptul studiu Skoda VisionD, plus o nouă siglă, o nouă identitate a mărci.

Skoda VisionD şi o sigla nouă Skoda VisionD şi o sigla nouă

Skoda prezintă la Salonul Auto de la Geneva 2011, Skoda VisionDconcept, model care prefigurează noua direcţie de design şi imaginede marcă a viitoarelor maşini Skoda. Conceptul prezintă o caroserieîn cinci uşi, dominată de un ampatament mare şi console scurte.Conform oficialilor Skoda, această "arhitectură" a ampatamentuluişi a consolelor faţă/spate favorizează crearea unui spaţiu interormare.

Partea frontală a conceptului este dominată de noua grilăgeneros dimensionată, linia superioară fiind întreruptă de siglaSkoda care, conform celor de la Skoda, este poziţionată pe mijloculmaşinii find punctul de plecare a întregului design.

În ceea ce priveşte strict noua siglă,aceasta a suferit modificări la nivelul "aripilor" care sunt maimari, deci mult mai vizibile, iar culoare verde a siglei a fostpăstrată.

"Vrem să exprimăm "puterea" brandului nostru nu doar prinviitoare produse, dar şi modul în care ne prezentăm partenerilor şiclienţilor noştri", a declarat Jürgen Stackmann, membru al comisieide condure responsabil pentru marketing şi vânzări.