Volkswagen Giugiaro Go! Concept la Geneva 2011

Giugiaro prezintă două concepte la Salonul Auto Geneva 2011: pe lângă coupe-ul Volkswagen Tex, avem şi un monovolum, Volkswagen Go! Concept.

Volkswagen Giugiaro Go! Concept la Geneva 2011 Volkswagen Giugiaro Go! Concept la Geneva 2011

Al doilea concept prezentat de Giugiaro laSalonul Auto Geneva2011 este monovolumul Volkswagen Go!Concept. O maşină care, de fapt, are aceeaşi platformătehnică precum celălalt concept, coupe-ul Volkswagen Tex.

Volkswagen Go Concept este al doilea concept Giugiaro la Geneva 2011

Faţă de imaginile scăpate pe internet, nu avem noutăţi prea mari. Lafel ca în cazul lui Tex, se remarcă partea frontalăinedită, care se doreşte un fel de preview pentru viitoarele modeleVolkswagen - dar numai dacă feedback-ul publicului va fipozitiv.

Volkswagen Go! Concept este propunerea lui Giugiaropentru cei care pun accentul pe spiritul practic, dar aunevoie de un pachet pe patru roţi care să se preteze la utilizareacotidiană, într-un trafic aglomerat. VW Go! are un gabaritpotrivit, maşina având o lungime de 3,99 metri şi o caroserieînaltă.

Volkswagen Go Concept are o suprafata vitrata laterala foarte generoasa

De remarcat concepţia suprafeţei vitrate, cea lateralămult mai mare decât la o maşină obişnuită, în timp ceplafonul este şi el realizat din sticlă. Practic, una dintreprincipalele caracteristici ale lui VW Go! este vizibilitateafoarte bună, oglinzile laterale fiind înlocuite cu mini-camere defilmat.

Cumulat cu un ampatament generos, de 2,7 metri,interiorul lui Volkswagen Go! Concept oferă un spaţiu foarte bunpentru pasageri, dar şi pentru bagajele lor, portbagajulavând 400 de litri. Portierele au o deschidere specifică maidegrabă monovolumelor mari: uşile din faţă se deschid normal, iarcele din spate sunt culisante, pentru a permite un acces cât maifacil.

Volkswagen Go Concept ofera un interior foarte spatios si cu o ergonomie foarte buna

Universul interior al lui Volkswagen Go! Concept este suficientde simplist şi mizează pe suprafeţe cât mai largi, oferind oimpresie de spaţiu excedentar. Indicaţiile sunt grupate îndouă displayuri, unul la baza parbrizului, iar celălalt în dreaptavolanului. Consola sau tunelul central lipsesc, fiinddegajat un spaţiu mare sub bord. În laterale, imaginile de lamini-camerele exterioare sunt afişate pe două displayuri generosdimensionate.

Sistemul de propulsie pentru Volkswagen Go! Concept este totalelectric, fiind vorba de sistemul Blue-e-motion, dezvoltat de VW.Bateriile sunt plasate sub cele două rânduri de scaune, astfelîncât distribuţia maselor pe punţi este optimă: 58% pe faţă,respectiv 42% pe spate. Autonomia maximă a maşinii secifrează la 240 km, o evoluţie faţă de VW e-Up! Concept.

Rămâne de văzut în ce măsură va influenţa Volkswagen Go!Concept by Giugiaro viitoarele modele Volkswagen.

Volkswagen Go Concept by Giugiaro are o autonomie de 240 km, functionand strict electric