Vânzările de maşini se vor muta pe Internet în scurt timp

Poate că pare un scenariu greu de crezut astăzi, însă nu e prima dată când ţi-ai zis „pe asta chiar n-o cred până n-o văd” şi ţi-a fost dat s-o crezi destul de repede. Încă nu ne dăm seama dacă e un lucru bun sau un lucru rău...

Vânzările de maşini se vor muta pe Internet în scurt timp Vânzările de maşini se vor muta pe Internet în scurt timp

Conform unui studiu efectuat de analiştii de la Frost & Sullivan, în 2020 (adică, da, peste şase ani) 7 din 10 clienţi îşi vor achiziţiona autovehiculul folosind mediul online - aici sunt incluse site-urile, aplicaţiile de mobil şi site-urile de socializare (care sunt, dacă nu ţi-ai dat seama până acum, tot instrumente de marketing).

Conform GPeC, piaţa online din România a mai făcut un pas în faţă în 2012-2013, înregistrând o creştere sesizabilă. Numărul de internauţi români a crescut de la 9 la 10 milioane, iar 1 din 4 s-au folosit de carduri pentru a-şi achiziţiona produse online. În timp ce vârsta medie a userilor este cuprinsă între 25 şi 35 de ani, procentul persoanelor cu vârste cuprinse între 45 şi 55 de ani care folosesc e-commerce în România a crescut cu 30 de unităţi în ultimul an (15% în 2013 faţă de 10% în 2012). 

Este greu de crezut că şi în România anului 2020 raportul va fi tot 7/10, însă este de necontestat faptul că lucrurile se mişcă în direcţia marketingului online.

Acum zi-ne tu:

Cum ţi se pare ideea achiziţionării unei maşini cu cardul?

 

Sursa: Frost & Sullivan