26 Iulie în istoria automobilistică

26 Iulie a fost ziua în care s-a anunţat una dintre cele mai interesante mutări din designul auto, Peter Schreyer, omul care a desenat prima generaţie Audi TT mutându-se la o companie fără mare renume la acea vreme, KIA Motors.

26 Iulie în istoria automobilistică 26 Iulie în istoria automobilistică

26 Iulie 2006 - În această zi ştirea că PeterSchreyer a lăsat Audi pentru a deveni şeful departamentului dedesign al KIA Motors a făcut înconjurul presei de specialitate. Laacea vreme a fost o mişcare foarte îndrăzneaţă , Schreyer fiind celcare a desenat foarte apreciata primă generaţie Audi TT, iar KIA ocompanie cu un stil şters şi banal.

Peter Schreyera fost unul dintredesignerii care practic a crescut în cadrul Audi şi apoiVolkswagen, încă din 1978, atunci când a primit un stadiu depractică la Audi, lucrând pentru compania germană. Printre realizările sale s-au număratAudi TT în 1995, Audi A4 Avant şi Audi A3 în perioada 1996 - 1998 şi VolkswagenConcept R în2004.

La KIA Schreyera impus curentul de design "Tiger nose", generând o imagine de marcă mult mai omogenă şidinamică. Cele mai notabile realizări ale sale laKIA sunt Soul, Sorrento, Sportage şi Cadenza.

Schreyer si primul concept important KIA