29 iunie în istoria automobilistică

Pe 29 iunie 1932, Audiwerke, DKW, Wanderer şi Hoch fuzionează luând naştere Auto Union şi celebrul logo cu patru cercuri înlănţuite.

29 iunie în istoria automobilistică 29 iunie în istoria automobilistică

29 Iunie 1932 - Din cauza pierderilor pe carecompaniile Audiwerke/DKW, Horch şi Wanderer le înregistrau în aceaperioadă cele patru hotărăsc să se unească subdenumirea Auto Union.Simbolul ales pentru a simboliza fuziunea a fost unul cât se poatede evocator, cele patru cercuri, şi peste ani a devenit unul dintrelogo-urile inconfundabile. Iniţial acest logo a fost plasat doar pemodelele de curse Auto Union, care concurau cu cele Mercedes de laegal la egal, în timp ce mărcile din alianţă foloseau logo-urileproprii.

Alianţa a fost însă dizolvată în 1965,atunci când Volkswagen a cumpărat Auto Union şi singura marcăpăstrată a fost Audi. Logo-ul cu patru cercuri a fost însă salvat şi folositpentru a evidenţia noua marcă din portofoliul VW.

Audi logo - Atunci si acum