A doua ediţie Visualart Challenge

Autor: Baltateanu Dragos 06 dec. 2010 Știri auto

Evenimentul,
organizat de comunitatea on-line Visualart.ro, în intervalul
octombrie-noiembrie 2010, a propus participanţilor o temă de
creaţie, lăsând libertate totală pentru alegerea modului de
exprimare.
Competiţia din acest an a avut ca temă „Viteza”
şi a atras peste 90 de participanţi cu peste 120 de lucrări variate
– de la sculptură la desen, fotografie, pictură sau animaţii 3D şi
scurt metraje. Rezultatul a fost o interpretare deosebit de variată
a conceptului de „Viteză”, iar cele mai bune lucrări se vor reuni
într-o primă expoziţie la librăria Triptic, Str Alecu Russo nr 8,
în perioada 6-20 decembrie.

Alexandru Mirea, ocupantul primului loc şi câştigătorul
unui premiu de 2500 Euro
, a convins juriul cu o sculptură
de peste şase metrii lungime reprezentând un rechin. Lucrarea
foloseşte creativ componente de BMW, metal şi cauciuc pentru a crea
un automobil care se transformă treptat în rechin – evocând grila
radiatorului modelelor clasice ale mărcii. Impresionează dinamismul
reprezentării, cu subiectul surprins în plină mişcare, cu coada
arcuită. Mirea revine în competiţie după ce în anul precedent a
ocupat locul doi cu o altă lucrare spectaculoasă – un model BMW Z4
construit din peste 4000 de cocori de origami.

Competiţia a adus multe lucrări de valoare care impresionează prin
creativitate şi tehnică. Este o colecţie deosebită de lucrări care
evocă o viziune personală a artiştilor despre „viteză”, un concept
care probabil niciodată nu a mai fost declinat în atâtea forme şi
sensuri.

„Suntem încântaţi că suntem alături de Visualart în această
competiţie. A fost o temă deosebit de generoasă care este foarte
apropiată mărcii: Viteza este unul dintre ingredientele principale
ale plăcerii de a conduce, însă fiecare are o interpretare foarte
personală a acestui concept. Dorim să mulţumim tuturor celor care
au participat şi au dat valoare acestei competiţii şi suntem
încântaţi că marca noastră a putut fi sursă de inspiraţie pentru
tinerii artişti încă o dată. Salutăm şi deschiderea celorlalţi
parteneri, Gealan şi Astra Asigurări. Prin susţinerea lor
competiţia a putut să crească şi să ofere mai multă valoare
comunităţii”, a declarat Alex Şeremet, Corporate Communications
Manager BMW Group România.

Visualart
Challenge a venit în acest an cu o serie de premii importante în
valoare de peste 5000 Euro şi cu o serie de workshop-uri importante
cu artişti consacraţi.
Un element unic al concursului este
ideea de comunitate. Astfel participarea nu a însemnat doar
înscrierea lucrărilor în forma finală, toate ideile au fost
prezentate pe un forum on-line, discutate şi analizate de membrii
Visualart.ro. S-a urmărit şi stimularea interacţiunilor
constructive pentru o comunitate puternică.

De asemenea, competiţia se doreşte şi un instrument important de
afirmare pentru artiştii cu cele mai valoroase lucrări înscrise în
concurs. Expoziţia de la librăria Triptic va fi doar un prim pas
într-o serie de evenimente de promovare.

În galeria foto puteti admira şi restul lucrărilor înscrise în
concurs.

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Tags:



Comentarii
Inchide