Accident mortal cu Lexus LF-A lângă Nurburgring

Pierdere mare pentru cei de la Toyota: şeful de teste, Hiromu Naruse, şi-a pierdut viaţa într-un recent accident, fiind la volanul unui Lexus LF-A Special Edition.

Hiromu Naruse şi-a început cariera în 1963 la Toyota, intrând înechipa de ingineri de la departamentul Evaluarea şi DezvoltareaVehiculelor. A fost principalul responsabil în dezvoltareaiconicei Toyota 2000GT, dar şi a noului supercarLexus LF-A.

În momentul tragediei, Hiromu Naruse era la volanul unuiLexus LF-A Special Edition, pe un drum din vecinătateacunoscutului circuit Nurburgring. Întâmplarea face ca, pe acelaşidrum, dar din sens contrar, să circule un BMW Seria 3, aflat deasemenea în teste speciale.

Poliţia a concluzionat că accidentul se datoreazăvitezei mult prea mari faţă de limita de 100 km/h de pe aceltronson, în urma coliziunii celor două maşini HiromuNaruse, în vârstă de 67 de ani, pierzându-şi viaţa. Testerii dinmaşina BMW au fost şi ei răniţi, unul dintre ei fiind în starecritică.

Accidentul a fost atât de violent, încât a fost nevoie deintervenţia echipajelor de descarcerare pentru extragerea trupuluiinginerului japonez din epava contorsionată.

Hiromu Naruse nu a fost doar inginer, ci şi pasionat al curselorde maşini, fiind şeful echipei Lexus Gazoo Racing,care a participat la cursa de 24 de ore de pe Nurburgring,organizată de ADAC.