Atât de urâte încât nu ar trebui să revină pe piaţă – GALERIE FOTO

Autor: Marius Vișan 27 iul. 2016 Știri auto

 


Există maşini care sunt precum vinurile: cu cât îmbătrânesc cu atât devin mai valoroase. Cu trecerea anilor acestea sunt tot mai apreciate, iar ulterior ajung chiar să li se acorde atenţia binemeritată, unele intrând chiar în colecţiile iubitorilor de bijuterii pe patru roţi. Dar pe lângă acestea mai există şi maşini care sunt detestate din start. Lumea nu se înghesuie să le cumpere şi nimeni nu aşteaptă să revină cu versiuni ulterioare. Acestea nu merită nici măcar titulatura de maşini banale. 

Autocar.co.uk a făcut o listă cu şapte maşini care nu ar trebui să mai apară. Arată atât de oribil şi sunt atât de nefuncţionale încât nimeni nu le doreşte. Iată care sunt acestea: 

GALERIE FOTO

1. Perodua Kenari

Perodua Kenari este un model al mărcii Perodua. El este bazat pe modelul Daihatsu Move. Are un motor de 1000 cc. Ea a fost vândută în Regatul Unit, în Egipt, Cipru şi alte ţări din întreaga lume. Este încă în producţie în Singapore. Kenari a ”beneficiat” constant de badjocura presei de specialitate până când a fost ”ucis” în 2009. Întradevăr, preţul ei era foarte accesibil, dar acesta nu este un motiv pentru a-l aduce înapoi în producţie.

2. Suzuki X90

Crearea unui SUV care nu are nici utilitatea nici performanţele unui SUV, aceasta se pare că a fost gândirea celor care au proiectat X90. Era urât şi lent, iar spoilerul din spate îl făcea de-a dreptul hidos. Durata sa de viaţă a fost relativ scurtă, doar doi ani. Japonezii l-au dotat pe X90 cu un motor de 1,6 l şi 16 valve ce producea 95 de CP.

3. Chrysler PT Cruiser

Cu aproape 10 ani de producţie, PT Cruiser a fost un model longeviv, poate şi datorită faptului că singurul concurent al său, Chevrolet HHR a apărut pe piaţă abia în 2006. După un început de carieră promiţător, când s-au vândut aproape 145.000 de unităţi anual, fiind necesară asamblarea lui şi în Europa, Chrysler PT Cruiser s-a comercializat în 2008 în puţin peste 50.000 de exemplare, încetarea producţiei fiind iminentă, după ce s-a terminat şi cariera variantei Cabrio. Interesant este că şi acum, indicativul de PT este un mister, numeroase supoziţii find făcute, de la Personal Transportation, Plymouth Trucks – iniţial se vroia ca modelul să fie asamblat sub marca Plymouth- Pronto Cruizer sau chiar Platforma Tall, numele de cod al platformei folosite. Şi se pare că va rămâne în continuare un mister.

4. Ford Cougar

Ford Cougar este un coupé, care a fost produs între 1998 şi 2002. Acest model a fost vândut în Canada şi Statele Unite, între 1999-2002 sub numele Mercury Cougar. A nu se confunda cu modelul SUV Kuga. Pe hârtie Cougar a fost o idee frumoasă, însă în realitate avea acel ceva care îl făcea extrem de respingător. 

5. Chrysler Crossfire

Descrierea maşinii făcută de Jeremy Clarkson a rămas faimoasă: arată ca un câine care îşi face nevoile. Crossfire a fost un alt vehicul de la Chrysler care a ignorat lucruri importante, cum ar fi uşurinţa care se conduce. La momentul lansării modelul avea la bază o platformă Mercedes depăşită, iar interiorul era şi el la fel de slab ca dotări şi design.

6. Reliant Robin

Reliant Robin a fost o maşină cu trei roţi fabricată iniţial de Reliant Motor Company în Tamworth, Anglia. Aceasta a fost produsă în mai multe versiuni (Mk1, Mk2 & MK3) pe parcursul a 30 de ani. Este cea de a doua cea mai populara masina din fibra de sticla din istorie.

7. Ford Scorpio 

Scorpio este o maşină produs de Ford Europa, din 1985 până în 1998. A fost înlocuită pe linia europeană de Ford Granada (deşi în Marea Britanie şi Irlanda Scorpion a fost comercializat sub numele de Granada, până în 1994). 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide