Audi, campioni mondiali la service

Campionatul Mondial de tehnicieni şi consilieri de service Audi a avut loc in în Spania: 59 de echipe din 34 de naţiuni au concurat pentru titlu iar echipa Autoworld/ Cluj Napoca a ocupat locul 11

Audi, campioni mondiali la service Audi, campioni mondiali la service

Maşini rapide şi motoare urlând este ceea ce aştepţi înmod normal de la circuitul de la Jerez. Dar oricine avizitat pista la sfârşitul lunii septembrie a întâlnit un alt felde campioni: cele mai bune echipe de service şi tehnologie Audi dinlume s-au întâlnit aici pentru a concura la finala InternaţionalaAudi Twin Cup. Un campion mondial a fost încoronat dintr-un totalde 59 de echipe din 34 de naţiuni.

Echipa din România, Autoworld/ Cluj Napoca a terminat pe locul11: " Este minunat să ne aflăm printre finalişti. Echipa noastrăs-a pregătit intens, iar experienţa lor a contribuit la obţinereaacestui rezultat. Locul 11 este o mare răsplată", a spus IuliuKolozsvari, Director Departament Tehnic/Post-Vânzare la PorscheRomânia SRL.

Mai mult de şase luni de competiţie şi pregătireameticuloasă se află în spatele participanţilor la Audi Twin Cupfinala internaţională. La finalele naţionale,participanţii au dovedit cât de bine îşi cunosc meseria lor: însăla Jerez de la Frontera au demonstrat-o doar cele mai bune echipe :59 echipe finaliste din 2.740 echipe cu mai mult de 8.000 departicipanţi.

"Comportamentul personalului din service aduce o contribuţiedecisivă la satisfacţia clientului. Noi facem tot posibilul pentrua asigura că Audi Top Service este experimentat la toate niveluriledealerului", a explicat Joachim Bähr, Şeful Departamentului deStrategie Service şi Dezvoltare de la AUDI AG. "Cu Audi Twin Cuppromovăm calitatea serviciilor în service şi modul în care estetratat clientul. Numărul tot mai mare de participanţi arată cât demotivat şi dedicat este personalul din service-urile noastre.

Audi Twin Cup examinează cunoştinţele combinate alepersonalului din service-urile Audi. Ei trebuie să cunoascăprodusele până la ultimul detaliu, pentru a fi în măsură sădiagnosticheze şi să rezolve defectele cât mai repede posibil. Caşi cunoştinţe de specialitate, se aşteaptă ca ei să ofere serviciicomplete premium. Comportamentul lor în relaţia cu clientul este ,deasemenea, foarte atent examinat. Cele mai bune echipe se calificăla categoriile individuale Tehnologie şi Service, precum şi lacategoria combinată "Twin".

Anul acesta, echipa AMAG AG Zurich/Heerbrugg din Elvetia s-aclasat pe locul I. Pe locul 2 s-a clasat echipa Porsche Inter Autodin Viena/ Austria, urmaţi de echipă rusă de la Audi CenterRostov/Taganka situat în Rostov-on-Don pe locul 3.