Audi creează un „showroom în servietă”

Autor: Andrei Ştirbu 20 ian. 2015 Știri auto

Te-ai putea gândi vreodată că experienţa achiziţiei unei maşini ar putea include întrebări legat de personalitatea, tabieturile, zodia şi anotimpul preferat al clientului? Cu cât de te gândeşti mai mult la asta, cu atât pare mai puţin o glumă şi mai mult o realitate posibilă. Însă, până să ajungem acolo, trebuie să mai facem un mic pas pentru om: să transformăm showroomurile în colţuri virtuale, în care să ne facem de cap cu dotările, culorile, accesoriile – adică să accesăm tot ce are mai bun de oferit vânzătorul.

Audi tocmai a făcut acest mic pas, prin asocierea cu Oculus Rift (cu care şi Toyota a dezvoltat un program de siguranţă rutieră de curând). Numit VR Experience, programul celor de la Audi presupune crearea unui showroom pur virtual, unde vei găsi toate maşinile şi toate accesoriile de care dispun acestea. Vei putea să intri în maşină, să te uiţi în portbagaj, să te joci cu sistemul de infotainment, să asculţi muzică sau, pur şi simplu, să te comporţi ca un ciudat şi să închizi / deschizi portiera în mod repetitiv, doar ca să-i asculţi sunetul. 

Toate acestea vor fi posibile prin intermediul ochelarilor speciali Oculus Rift şi a unui set de căşti Bang & Olufsen. Dacă ai o uşoară senzaţie de deja-vu, îţi reamintesc faptul că Audi a început joaca virtuală acum doi ani, prin deschiderea unui dealership hich-tech în Londra. Practic, ceea ce se întâmplă acum este un următor pas natural către showroomul viitorului. 

Aici găseşti un tur virtual al Oraşului Audi din Londra

Următorul mic pas va fi, după cum şi Audi spune în comunicatul de presă, dezvoltarea de servicii la domiciliu, pentru a putea să dai din mâini, cu nişte ochelari ciudaţi pe ochi, în intimitatea propriului cămin. Acum, spune-ne… care este anotimpul tău preferat?

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide