Aveţi un foc? Da, staţi aşa! Ah, pardon, n-am vrut să vă ard din cap până-n picioare

Când te plictiseşti de viaţă

Aveţi un foc? Da, staţi aşa! Ah, pardon, n-am vrut să vă ard din cap până-n picioare
Aveţi un foc? Da, staţi aşa! Ah, pardon, n-am vrut să vă ard din cap până-n picioare

Aţi văzut electrocasnice Hyundai, nu? Probabil că nişte producători le dau celor de la Hyundai bani ca să le folosească sigla. Cumpărătorul are mai multă încredere într-un nume consacrat decât într-unul virgin. Nu ştim de fapt dacă nu cumva le face chiar Hyundai. Şi nu e singurul exemplu. Există aparate de cafea sau toastere Porsche şi exemplele sunt multe. Garanţia unui nume mare vinde mai bine. Unii mai folosesc şi design-ul exclusiv al unei mărci de lux ca Porsche şi avantajul e şi de partea nemţilor că-şi promovează valorile brand-ului.

Prea mult marketing. Dar asta face Elon Musk, omul care e sortit eşecului dacă nu găseşte nişte miliarde noi în piaţă. Aşa zice Bob Lutz, exşef General Motors. Predicţiile lui cam se împlinesc de fiecare dată. Elon s-a băgat cu Tesla în multe maşini, printre care ultimul Model 3, Roadster-ul şi camionul electric. Cu toate e în urmă la livrări, iar termenele au început deja să sperie clienţii care au dat avansuri, iar acum şi le-au retras. Elon Musk e acelaşi vizionar care are Space X – companie care vrea să ne ducă pe Marte, iar altă personalitate de afaceri a lui Elon Musk are The Boring Company – care vrea să ne ducă pe sub pământ cu SRL-ul lui. La viteze de 1.300 de km/h. Vrea să facă şi o reţea intercontinentală care să ne ducă mai repede din Europa în SUA decât o face un avion.

Acum, “compania plictisitoare” mai are un plan. Să vândă la scară mare nişte aruncătoare de flăcări care costă 500 de dolari. Sunt nişte brichete mari care te pot însă coafa bine de tot. La pachet, pentru încă 30$, primeşti şi un extinctor dacă exagerezi cu aruncatul de flăcări. Compania nu-ţi vinde însă aruncătorul până nu introduci nişte date pentru nişte verificări de conformitate mentală. Trebuie, totodată, se semnezi online nişte declaraţii prin care The Boring Company îţi transferă responsabilitatea consecinţelor. În cazul în care apar.

Da, era cam ultimul lucru care ne lipsea după trotinetă şi Playstation. Un aruncător de flăcări cu care să-ţi faci legea în parcare sau prin bloc.

Autor Alexandru Banu