Cât costă noile modele Clasa S Coupé şi Clasa S Cabriolet, în România

Începând cu luna octombrie 2017, modelele Mercedes-Benz ...

Cât costă noile modele Clasa S Coupé şi Clasa S Cabriolet, în România Cât costă noile modele Clasa S Coupé şi Clasa S Cabriolet, în România

Începând cu luna octombrie 2017, modelele Mercedes-Benz S 450 4MATIC Coupé, S 560 Coupé şi S 560 4MATIC Coupé, respectiv Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé, Mercedes-AMG S 65 Coupé şi Mercedes-AMG S 65 Cabriolet sunt disponibile la comandă, primele livrări urmând să aibă loc începând cu luna februarie 2018.

Preţurile încep de la 105.023,45 euro (TVA inclus) pentru versiunea S 450 4MATIC Coupé (nivel de emisii de CO₂ în regim mixt: 204 - 208 g/km, consum de carburant în regim mixt: 8,9 - 9,2 l/100 km ). Pe parcursul lunii decembrie 2017 vor deveni disponibile pentru comenzi şi celelalte versiuni ale modelelor Mercedes-Benz Clasa S Cabriolet şi Mercedes-AMG Clasa S Cabriolet.

Membre ale familiei de modele Clasa S, versiunile coupé şi cabriolet vor beneficia în curând de numeroasele inovaţii introduse deja pe versiunea limuzină. Acestea includ funcţionalităţi noi sau considerabil îmbunătăţite, în ceea ce priveşte sistemele de asistenţă la conducere, sistemul modern de control, afişajul Widescreen Cockpit şi noua generaţie de volane, cu sistemul de confort ENERGIZING, cât şi cea mai nouă generaţie de infotainment. Stopurile inovatoare cu tehnologie OLED sunt exclusive pentru cele două modele în două uşi şi fac parte din dotările standard. Noul motor V8 biturbo al S 560 Coupé (consum mixt: 8,0 l/100 km, nivel mixt emisii CO2: 183 g/km) este mai agil decât oricând.

Noul design emană mai multă sportivitate şi ilustrează, totodată, gradul ridicat de expertiză tehnică a noilor modele. Modelele Clasa S Coupé şi Cabriolet prezintă apărători frontale cu separatorul frontal cromat şi guri voluminoase de admisie. Aspectul dinamic este subliniat de pragurile laterale restilizate şi de accesoriile cromate ale ţevii duble de eşapament, cu aspect de V12.

Linia AMG este chiar mai dinamică decât anterior, cu noile apărători frontale şi din spate. În partea din faţă a maşinii se remarcă cele trei guri tri-dimensionale de admisie, fiecare incluzând câte două ornamente cromate.