Câte maşini a livrat Grupul Volkswagen anul acesta în România

Autor: Marius Vișan 02 aug. 2017 Știri auto
Câte maşini a livrat Grupul Volkswagen anul acesta în România

Porsche România încheie prima jumătate a anului cu o creştere a vânzărilor de 25% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pentru toate mărcile Grupului Volkswagen.

Mărcile de volum Volkswagen şi Skoda au înregistrat cea mai mare creştere a vânzărilor, cu până la 50% şi, respectiv, cu 15% mai mare în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

În perioada ianuarie – iunie 2017, cele mai bine vândute modele de autoturisme pentru pasageri au fost Skoda Octavia (1.766 unităţi vândute), Skoda Rapid (1.180 unităţi), Volkswagen Golf (1.000 unităţi), Polo (859 unităţi) şi Passat (808 unităţi).

Skoda Octavia continuă să conducă vânzările din acest segment, urmată la mică distanţă de Skoda Rapid şi VW Golf. VW Passat rămâne prima alegere în categoria sa şi este urmat de Skoda Superb, ambele branduri înregistrând o creştere mai rapidă decât cea a pieţei în prima jumătate a anului.

Divizia Volkswagen Autovehicule Comerciale a avut o creştere semnificativă în prima jumătate a anului, de 26% comparativ cu anul trecut. Noul model VW Crafter este deosebit de popular printre clienţii care deţin flote de maşini.

„Piaţa auto din România a suferit schimbări semnificative în acest an, printre care eliminarea taxei de poluare, care a condus la o creştere a importurilor de maşini de mâna a doua. În prima jumătate a anului, doar una din cinci maşini importate a fost nouă. Pe termen lung, această tendinţă va reconfigura industria şi va avea un impact negativ atât asupra îmbătrânirii parcului auto, cât şi asupra poluării aerului, pentru că majoritatea maşinilor de mâna a doua sunt mai vechi de 9 ani”, adaugă Brent Valmar.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide