Cheloo

Cheloo s-a impus în peisajul muzical contemporan înfierînd vehement, alături de Ombladon, aparatul politic găunos şi reculul acestuia, societatea parazitată şi parazitară.

Cheloo Cheloo

Critici ai falselor valori morale şi ai formelor artistice fără fond, Paraziţii au încercat mereu să sfarme clişeele puritaniste prin construcţii verbale dure, directe şi usturătoare. În timp, cei doi membri fondatori s-au maturizat ca stil şi aspect, însă, oricît i-ar taxa fosilele conservatoare, ei îşi continuă rebeliunea – şi n-o fac doar prin muzică. Asfel, Cheloo dă încă o lecţie pseudovedetelor şi, în pofida statutului dobîndit, este mereu prezent la concursurile offroad cu un “atelaj” Pajero modificat. Nu o face din spirit de frondă la adresa maşinilor “care se tîrăsc pe burtă”, ci din respect pentru virtuţile competiţiei şi ale aventurii. Impulsionat, deopotrivă, de soţia sa, Dana, şi de Pişcot (produs de cofetărie, viu, cu patru picioare), Cheloo şi-a transformat curiozitatea iniţială într-o pasiune permanentă sau, mai bine zis, într-un 4x4.


Venind dintre blocuri, Cheloo nu învîrte volanul de Renault pe Dacia Nova, ci pe cel de Mitsubishi pe Pajero. Dac-ar fi pentru o zi preşedinte, e sigur că nu ar putea descîlci traficul din inima străzii şi, supărat pe şoferii de duminică, se resemnează repetîndu-şi în minte că traficul este un meci de categorie grea, unde cea mai bună lovitură e eschiva. În plus, nimeni nu l-a oprit pe dreapta cînd a căutat fericirea într-o cană de Fetească... Oare cine să-ndrăznească?

1. Spune-ne cîteva lucruri despre pasiunea ta pentru offroad şi maşinile destinate acestui hobby.

Am mai avut un Nissan Patrol din ‘91 şi un Volvo XC 90 din 2006. Pe ultimul l-am vîndut înainte să facă un an, de bun ce era. Acum am un Mitsubishi Pajero din ’95, care merge de rupe. Am pus pe el amortizoare, arcuri, bare de torsiune OME, bare faţă şi spate, praguri, troliu faţă şi urmează troliu spate. Pentru 2008, o să fac multe mici modificări care să mă ajute să cîştig timp în teren, în cazul în care apar probleme.

2. Ce păţanii tari ai avut la offroad-uri pînă acum?

Nu prea am avut întîmplări nefericite, din fericire. La Cîmpulung am culcat maşina pe o parte în prima zi şi am făcut trei pene în ziua a doua.

3. În ce fel este Pişcot (n.r., cîinele său) alături de tine cînd participi la offroad?

E foarte ascultător. Uneori uităm că e în maşină cu noi. Şi nu vomită pe traseu. E foarte important pentru igiena maşinii.

4. El (adică Pişcot) are carnet?

A primit o diplomă la Cîmpulung. Asta o să-l împiedice să lipsească la anul.

5. L-ai lăsat vreodată (pe Pişcot) să conducă? S-a urcat cîndva beat la volan?

Din păcate nu am încredere să-i dau volanul pe labe. Din păcate pentru el, se urcă mai mult nemîncat în maşină.

6. Dac-ai fi pentru o zi preşedinte, cum ai rezolva problema traficului?

Ar fi nevoie de mai mult de o zi ca să rezolv asta.

7. Dac-ai fi pentru o zi agent de circulaţie, cui ai da amenzi?

Celor care dorm în trafic. În Bucureşti, aş ridica limita de viteză la 70 km/h.

Citeşte mai departe în pagina următoare »