Citroën: partener al echipei naţionale franceze de fotbal

Din septembrie 2010, Citroën devine pentru 4 ani partener oficial al Federaţiei Franceze de Fotbal şi al echipei Franţei. Plină de optimism, marca Citroën îşi dovedeşte din nou curajul de a se alătura noii echipe a Franţei pentru a scrie o nouă pagină din istoria sa!

Citroën: partener al echipei naţionale franceze de fotbal Citroën: partener al echipei naţionale franceze de fotbal

În 2009, Citroën dezvăluia noua sa imagine, lansându-se într-onouă dinamică a Mărcii, care îi oferă astăzi rezultatele: o cotă depiaţă în Franţa de peste 15% lună de lună, obiectiv atins anultrecut prima oară după 30 de ani.

După ce a uimit cu noua sa linie de produse - linia distinctivăDS - Citroën continuă sa surprindă devenind partener alsportului preferat al francezilor (20.000 de cluburi în Franţa) şinu numai. O premieră în istoria Citroën în Franţa!

«Puternici prin valorile noastre - creativitate, îndrăzneală,exigenţă - suntem mândri astăzi să contribuim la scrierea istorieinoilor "Bleus", bazată pe un nou proiect sportiv ce îl are încentru pe noul selecţioner şi echipa sa tehnică. Pentru prima datăîn Franţa, Marca devine parteneră a unei echipe de fotbal şi nuoricare! Pentru noi, acest parteneriat cu Federaţia Franceză deFotbal şi cu echipa Franţei se înscrie în linia apropierii declienţii noştri zi de zi", subliniază Xavier Chardon, DirectorComercial Citroën Franţa.

Prin acest parteneriat de patru ani, Marca se angajeazăalături de "Les Bleus" şi de Federaţia Franceză de Fotbal în luptapentru Campionatul European de Fotbal 2012 şi pentru CampionatulMondial din 2014.