Compania Naţională de Vânzări Ford a devenit operaţională

Marca Ford va fi reprezentată în România în mod direct, renunţându-se la relaţia cu Romcar, distribuitorul principal al mărcii americane în ţara noastră.

Compania Naţională de Vânzări Ford a devenit operaţională Compania Naţională de Vânzări Ford a devenit operaţională

O dată cu înfiinţarea Ford România era de aşteptat ca şi lanţulde distribuţie să fie scurtat, Ford urmând să se reprezinte oficialdirect. Astfel, a fost formată Compania Naţională deVânzări Ford, organizaţiecare este pe deplin funcţională începând cu aceastăsăptămână, ocupându-se atât de comercializareaautomobilelor, dar şi de operaţiunile de service şi serviciilepost-vânzare. Aceste operaţiuni vor fi coordonate de o echipă cu 30de membri, sediul central urmând să fie în Bucureşti.

Noua companie vareprezenta un pilon important al mărcii Ford la nivel naţional,vicepreşedintele diviziei de marketing Ford Europa subliniindimportanţa pieţei româneşti şi decizia de a opera direct."Româniaeste o piaţă importantă pentru Ford în Europa. Ford dispune deja deo prezenţă puternică în România, prin fabrica de producţie de laCraiova", a declarat Ingvar Sviggum, conform MEDIAFAX.