Control tehnic Sandero la uzina din Rusia

Detractorii Dacia cu siguranţă vor arăta cu degetul mijloacele puţin cam dure folosite de un muncitor de la uzina Renault din Rusia. Urmăriţi video.

Cei de la Renault s-au lăudat că uzinele unde se produc modeleleLogan şi Sandero au un grad foarte scăzut de robotizare, pentru apermite crearea cât mai multor locuri de muncă. Asta însemnând căşi controlul tehnic este realizat tot de oameni.

Însă erorile umane este clar pentru toată lumea că sunt maimulte decât erorile roboţilor. Aşa încât nu e de mirare că, lacontrolul tehnic al maşinilor care ies de pe linia de fabricaţie,este nevoie de multe ajustări. În acest caz, ajustări aleportierelor, pentru a se închide cât mai ermetic - nu aţi vrea săintre apa în Sandero, cum se întâmpla cu Dacia Nova, nu?

Ei bine, în exemplul de faţă, poate părea că un muncitor rusaplică nişte mijloace mai apropiate de K1 decât de metodeleinginereşti. De fapt, situaţia este foarte normală, deşi, la primavedere, poate părea hilară, dacă nu chiar de condamnat modulrelativ barbar prin care sunt reglate uşile acestui Sandero.

Iar normalitatea provine tocmai din faptul că vorbim de o maşinăieftin de construit, fiind utilizate mijloace mai rudimentare chiarşi în privinţa controlului final. Cu alte cuvinte, nu este neapăratun caz izolat, acelaşi lucru întâmplându-se în orice uzină careproduce ieftin maşinile.

E adevărat, acest video poate fi un bun cal de bătaie pentrudetractorii Dacia. Care, probabil, vor face paralela cu modul încare erau construite vechile Dacii...