Dacia creşte spectaculos în Franţa în primul semestru

Dacia reuşeşte să compenseze colapsul pieţei interne cu o creştere foarte consistentă pe piaţa din Franţa, reuşind să devină a treia marcă non-franceză ca volum de vânzări.

Dacia creşte spectaculos în Franţa în primul semestru Dacia creşte spectaculos în Franţa în primul semestru

Dacă în România climatul economic inhibă operaţiunile Dacia (caşi ale altor mărci de altfel, constructorul naţional şi-a găsit oaltă piaţă principală. Este vorba de Franţa, acolo unde Dacia aavut o evoluţie a vânzărilor de-a dreptul impresionantă. Astfel,Dacia este marca cu cea mai mare creştere a vânzărilor înprimul semestru (147%). Dacia devenit a treia marcă străină ca şi volum de vânzăricu cele 61.249 unităţi înmatriculate în Franţa plasându-se înspatele Ford (65.306 unităţi) şi Volskwagen (76.510 unităţi). Înaceste condiţii cota Dacia a înregistrat o dublare ajungând la5,1%.

Şi dacă ne referim strict la luna Iunie,evoluţia Dacia a fost una mai mult decât satisfăcătoare,vânzările crescând cu 90,2% la 12.685 unităţi. Înrândul mărcilor străine, pe prima poziţie s-a plasat Volkswagen(16.606 de unităţi noi înmatriculate), următorul loc fiind ocupatde Ford (12.308 de maşini). Daciei îi urmează îndeaproape Opel, cu12.028 înmatriculări.

Marca cea mai vândută în Franţa în primele şase luni a fost Renault cu273.809 unităţi, urmată de Peugeot (217.338 unităţi) şi Citroen (180.524unităţi). Astfel, PSA reuşeşte să depăşească GroupeRenault la vânzări cumulate în prima jumătate a lui 2010.

Piaţa automobilelor din Franţa acrescut în primele 6 luni ale anului cu 5,4% ajungând la 1.212.492unităţi înmatriculate conform CCFA. În Iunie, pepiaţa franceză au fost înmatriculate 240.587 de autoturisme, înscădere cu 1,2% comparativ cu aceeaşi lună a anuluitrecut.