Daimler îşi propune să aibă cei mai fericiţi angajaţi

Producătorul german de automobile Daimler a decis ca ...

Daimler îşi propune să aibă cei mai fericiţi angajaţi Daimler îşi propune să aibă cei mai fericiţi angajaţi

În urmă cu câţiva ani, producătorul german de automobile Daimler a decis ca anagajaţii să nu mai primească e-mailuri pe adresa de serviciu atunci când sunt în concediu, considerând că munca nu trebuie să ocupe din timpul dedicat familiei, relatează CNBC.


Cei 100.000 de angajaţi ai Daimler pot alege ca toate e-mailurile trimise pe adresele lor de serviciu să fie şterse automat, fără ca acestea să mai ajungă în căsuţa de e-mail.

Directorul Departamentului de Resurse Umane al companiei, Wilfried Porth, a explicat că angajaţii nu ar trebui să citească e-mailuri legate de serviciu atunci cînd sunt în vacanţă, ci să folosească timpul pentru a se relaxa.

"Având această opţiune de a nu primi mesaje atât timp cât sunt în concediu, angajaţii nu se întorc la serviciu cu o listă lungă de e-mailuri necitite, ceea ce reprezintă o uşurare emoţională pentru ei", a adăugat el.

De cealaltă parte, expeditorul primeşte un mesaj prin care este înştiinţat că e-mailul său nu a ajuns la destinaţie, precum şi o listă cu alte persoane disponibile cărora li se poate adresa.

Decizia companiei Daimler nu este unică în Germania. De exemplu, în 2011, Volkswagen a decis ca unii dintre anagajaţii săi să nu mai primească e-mailuri pe telefoanele de serviciu atunci când nu sunt în timpul programului de lucru