Dealerii din Banat, prezenţi la Conferinţa Mercedes-Benz din Hamburg

În cadrul Conferinţei Internaţionale Mercedes-Benz, desfăşurate anul acesta la Hamburg, au fost punctate direcţiile de viitor pe care brandul german se va înscrie.

Dealerii din Banat, prezenţi la Conferinţa Mercedes-Benz din Hamburg Dealerii din Banat, prezenţi la Conferinţa Mercedes-Benz din Hamburg

Delegaţia României prezentă la Conferinţa de la Hamburg a fost formată din reprezentanţi ai dealerilor şi condusă de Boris Bilich, CEO al Mercedes-Benz România. Aceştia au avut prilejul de a se afla în contact direct cu echipa de conducere a concernului Daimler şi de a afla strategiile acestuia pe termen mediu şi lung.

Elena Kovacs, managerul general al importatorului arădean Auto Schunn şi premiantă în cadul galei Femeia de Succes 2014, a declarat că „noutăţile sunt de natura tehnologiei inovatoare, raportul producătorului cu mediul înconjurător fiind unul de eficienţă şi utilizare şi totodată de valorificare a energiilor alternative. Clienţii se regăsesc într-o multitudine de formule şi expresii ale maşinilor viitorului, de la cei mai tineri până la cei maturi, cu toţii sunt în siguranţă maximă investind în brandul Mercedes-Benz.

Am avut plăcutul prilej de a participa şi la ediţiile anterioare ale Conferinţei Internaţionale Mercedes-Benz de la Lisabona şi de la Salzburg. În acest an, s-a punctat clar, tuturor dealerilor din piaţa globală, faptul că toţi clienţii noştri vor fi tot mai plăcut surprinşi de tehnologia prietenoasă şi de serviciile tot mai individuale în utilizarea autovehiculelor Mercedes-Benz.” a mai adăugat doamna Kovacs.

Pe plan naţional, Auto Schunn şi-a trasat, după Conferinţa Internaţională, o nouă serie de obiective. „Noi ne-am dezvoltat în piaţa auto românească în rolul de partener Mercedes-Benz, asigurând transpunerea succesivă în timp a politicilor producătorului în avantajul consumatorilor români. Dorinţa şi mesajul meu pentru clienţii actuali şi viitori este să sporim beneficiile clienţilor de la confort la bugete prietenoase, de la servicii de înaltă ţinută la servicii personalizate pe nevoile individuale ale clienţilor noştri. Suntem pregătiţi şi avem o experienţă benefică de a dezvolta în piaţa românească strategiile inovatoare ale producătorului Mercedes-Benz şi de a le pune în beneficiul clienţilor noştri.” a mai declarat Elena Kovacs.