Din 2011, creşte cadenţa de producţie pentru Dacia Duster

Cererea foarte mare pentru cel mai ieftin SUV din lume, Dacia Duster, a dus la decizia de a creşte cadenţa de fabricaţie la uzina de la Mioveni, în anul 2011.

Din 2011, creşte cadenţa de producţie pentru Dacia Duster Din 2011, creşte cadenţa de producţie pentru Dacia Duster

Una dintre feţele nefericite ale succesului SUV-ului Dacia Duster este faptul că s-a ajunsla atât de multe comenzi, încât timpul mare deaşteptare (care ajunge deja la aproape un an de zile înunele cazuri) ar putea duce la îndepărtarea clienţilor.

Iniţial, s-a pornit de la premiza construcţiei a 150.000de exemplare Duster pe an la uzina de la Mioveni, de lângăPiteşti. Acum, însă, oficialii au analizat situaţia mai bine şi auajuns la concluzia că ar fi bine să mărească această cadenţă.

Prin urmare, din 2011 uzina piteşteană va trebui săproducă 180.000 de unităţi pe an - deci o creştere de la3.125 de maşini pe săptămână la 3.750 de Dacia Duster săptămânal.Un efort prin care se speră că timpul de onorare a comenzilor se vareduce la o perioadă acceptabilă.

Însă acest lucru presupune relocarea unui procent dinproducţia modelului de clasă mică DaciaSandero, locaţia aleasă fiind uzina din Casablanca.Iar zvonurile spun că francezii ar putea decide peste câteva lunimărirea chiar la peste 200.000 de maşini pe an a cadenţei defabricaţie pentru Duster, dacă ritmul cererii va creşte.

Până în acest moment, comenzile pentru Dacia Duster auajuns la nu mai puţin de 75.000, într-o perioadă de 5luni, iar ritmul cererilor dă semne că va creşte pe piaţavest-europeană în anul următor.