Disponibil în România: noul Mercedes-Benz Actros

Începând cu luna octombrie a acestui an, noul camion pentru transport de lungă distanţă, Mercedes-Benz Actros este disponibil în România.

Disponibil în România: noul Mercedes-Benz Actros Disponibil în România: noul Mercedes-Benz Actros

Cu o investiţie totală de peste 1 miliard de euro pentru dezvoltarea completă a autovehiculului, noul Actros este primul camion care va intra în circulaţie cu un design în conformitate cu noile cerinţe Euro VI. Aşteptările sunt mari, având în vedere că principalul concurent este actualul Actros MP3, cel mai bine vândut camion din Europa - peste 700.000 de unităţi.

Autovehiculul are o nouă gamă de cabine, noi motoare, un nou şasiu şi un design atractiv cu unităţi de iluminare deosebite. Design-ul îi conferă camionului un aspect puternic şi dinamic, evidenţiind şi caracterul aerodinamic nemaiîntâlnit, desăvârşit în urma celor 2.600 de ore pe care modelul le-a petrecut în tunelul aerodinamic.

Mercedes-Benz scrie un nou capitol în domeniul sistemelor de siguranţă prin introducerea sistemului unic Proximity Control Assist cu funcţie stop-and-go, care controlează acum automat acceleraţia şi frânarea în blocajele din trafic - facilitând conducerea în oraşe sau în traficul de tip stop-and-go de pe autostrăzi.

Noul Actros se remarcă printr-o reducere a consumului de motorină cu trei până la patru procente (Euro VI) sau şase până la şapte procente (Euro V) faţă de actualul Actros MP3. Aceste valori vor face ca noul Actros Euro VI să fie cel mai eficient în transportul European, camionul care converteşte cel mai eficient energia produsă de motorină în performanţă.
Mai exact, noul Actros de la Mercedes-Benz combină emisiile ultra-scăzute de gaze şi consumul redus de combustibil. Astfel, noua generaţie de camioane, care a fost complet reproiectată în concordanţă cu standardul Euro VI, consumă cu 4,5 % mai puţin combustibil decât actualul camion Actros.


Noul Mercedes-Benz Actros a fost testat mai mult decât orice alt camion până acum: modelul a parcurs 20 de milioane kilometri pentru a trece o serie de teste riguroase: la temperaturi de 40 de grade Celsius în Sierra Nevada şi de -40 de grade în îngheţul din Cercul Arctic, pe piste dificile şi în sesiuni normale de conducere, pe drumuri obişnuite.