Disponibil în România noul Renault Master

De 12 ani, Renault este liderul pe piaţa utilitarelor, în Europa Occidentală. Pentru a-şi consolida această poziţie, Renault îşi reînnoieşte gama în 2010, lansând trei noi modele: noile Trafic şi Kangoo Express Maxi, care sunt disponibile în România de la 1 mai, şi noul Master, care poate fi comandat începând cu luna aceasta. Noua gamă de vehicule utilitare Renault acoperă astfel volume mergând de la 3 până la 22 m3.

Disponibil în România noul Renault Master Disponibil în România noul Renault Master

Noul Master, modelul de referinţă al noii game de utilitareRenault, propune un design care reflectă robusteţea, iarpoziţia la volan oferă o ergonomie mai bună,pentru un confort maxim. Noul Master dispune, de asemenea, de unşasiu care îmbină eficienţa şi confortul, indiferent deîncărcare.

Echipat cu noul motor 2.3 dCi, care respectănormele de poluare Euro5, noul Master propune trei niveluri deputere: 100, 125 şi 150 CP. Cu un consum mai miccu 1 l/100 km faţă de versiunea precedentă, care începe dela 7,4 l/100 km, noul Master este leader de piaţă şi înceea ce priveşte motorizările economice şi ecologice. De asemenea,costurile de întreţinere au fost reduse cu 27% şi sunt printre celemai avantajoase de pe piaţă.

Habitaclul dispune de cel mai mare număr de spaţii dedepozitare de pe piaţă, ergonomice şi integrate. NoulMaster oferă un confort demn de un autoturism. Ergonomia spaţiuluia fost îmbunătăţită, astfel încât să ofere un maxim de confort,chiar şi pe drumuri lungi. Habitaclul devine maiconfortabil, cu o extindere de 5,7 cm a spaţiuluilongitudinal în cabină, ceea ce înseamnă mai mult spaţiu lapicioare. Scaunul şoferului este mai mare şi mai uşor de manevrat,cu numeroase reglaje disponibile şi comenzi amplasateergonomic.

Noul motor 2.3 dCi este conceput special pentru a răspundenevoilor specifice ale unui vehicul utilitar, cu trei niveluri deputere (100, 125 şi 150 CP), şi este identic pentru versiunile cutracţiune şi cele cu propulsie. Noul Master dispune de un tren derulare pseudo Mac Pherson cu bară anti-ruliu în serie, caregarantează o stabilitate foarte bună. Direcţia este precisă şioferă o manvrabilitate maximă.

Pentru toate motorizările, noul Renault Master propune ocutie de viteze mecanică în 6 rapoarte. Toate motoareleexistente pe noul Master răspund normelor de poluare Euro5.

Preţul de lansare pentru noul Master începe de la 16.400 Euro,fără TVA (20.336 Euro cu TVA; preţ valabil pentru versiunea ŞasiuCabină Simplă, 2.3 dCi 125 CP; taxa de poluare: 0).