E fix momentul în care-ţi faci bagajele să pleci pe Lagonda (galerie foto)

Englezii au rupt contactul cu realitatea

E fix momentul în care-ţi faci bagajele să pleci pe Lagonda (galerie foto) E fix momentul în care-ţi faci bagajele să pleci pe Lagonda (galerie foto)

Nu, Lagonda nu e o planetă nouă. Chiar, ştiaţi că sunt 100 de milioane de planete în galaxia noastră mică? Şi atunci de ce nu ar putea să fie una pe care s-o botezăm Lagonda. Să facem un sondaj şi fanii ProMotor să-şi aleagă o planetă. Sunt 600.000 de fani ProMotor, aşa că toţi pentru una şi o planetă pentru toţi.

Lagonda e ceva real. E lângă noi, la Geneva, la un zbor de 3 ore. Acolo va fi expusă prima oară şi va intra în istoria saloanelor precum cel mai nebun concept. Uitaţi-vă un pic şi spuneţi că nu avem dreptate. Nu are aripi de avion, nu are roţi în plan orizontal ca hovercraft-urile, e aceeaşi maşină clasică pe care nu am văzut-o niciodată până azi. De aici şi mirarea noastră că în zilele astea în care toţi se copiază între ei pe faţă, din faţă până-n spate, Aston Martin a reuşit să aducă un concept care să arate a maşină normală, dar şi a OZN. Doi într-unul se poate mai greu. Nici BMW nu a reuşit cu i8-ul. Nemţii au venit direct cu farfuria zburătoare pe asfalt.

Aston-ul ăsta înăuntru arată sublim (galerie foto completă). Are 4 locuri faţă-n faţă, scaunele sunt ca fotoliile extensibile, iar locul şoferului arată ca un pupitru X-Wing. La ce mai vedem înăuntru, Lagonda Vision Concept – nume şi prenume -, maşina e într-un stil glam-SF dacă putem să definim lumeşte toată nebunia care-i acolo. Rămâne să aflăm mai multe detalii fix în momentul în care va fi lansată. Aşteptăm nişte motoare de calibru Aston şi o autonomie cel puţin la nivelul unei Tesla.

Concurent va fi şi noul Porsche Mission E despre care nemţii spun că e tot mai aproape de producţie. Da, va fi un chin real să facem o alegere între cele două. Şi parcă tragem spre Aston Martin. În alt articol de azi de pe ProMotor.ro am văzut că Aston şi-a crescut valoarea brand-ului cel mai mult dintre companiile care fac maşini sport. A crescut cu 200%, comparativ cu Ferrari care a mişcat numai 6 procente în sus. Valoarea de piaţă a italienilor este însă de aproape două ori mai mare în 2017.