Eveniment „ecologic” organizat de Porsche România

Autor: Dan Vache 03 dec. 2010 Știri auto

La aproximativ 150 km de Bucureşti, mai exact pe malul
Dunării în apropiere de comuna Borcea, judeţul Călăraşi, Porsche
România a decis să planteze 22.000 de copăcei pentru cele 22.000 de
maşini vândutea anul acesta. De ce acest loc? Pentru că în urma
creşterii nivelului Dunării de acum câteva luni, multe dintre
localităţile din apropiere, precum şi comuna Borcea au fost
inundate, fiind distruse sute de gospodării şi terenuri
arabile.

ProMotor împreună cu alţi redactori de la alte publicaţii şi
câteva persoane de la Aociaţia Bucharest Running Club am luat parte
la acest eveniment „ecologic” care, pe viitor, va duce la un mediu
mai curat şi la o viaţă sănătoasă. Ajunşi la faţa locului, am
îmbrăcat pelerinele de ploaie, am asistat la instructajul de
rigoare iar după, ne-am „înarmat” cu cazmale, am luat un braţ de
copăcei şi am plecat la plantat. La această acţiune ni s-au
alăturat şi câţiva cetăţeni din judeţul Călăraşi.

În jurul prânzului, am participat la o conferinţă de presă unde
au fost prezenţi Directorul General Porsche România, Brent Valmar,
Brand Manager-ul Volkswagen, Bogdan Florea, Secretarul de Stat al
Ministerului Mediului şi Pădurilor, Cristian Apostol, câţiva
reprezentanţi ai autorităţilor judeţene şi locale şi, nu în ultimul
rând, Preşedintele Asociaţiei Bucharest Running Club, Valeria
Răcilă.

Împădurirea braţului Borcea s-a făcut cu puieţi de sălcioară
care va conferi o rezistenţă mai bună malurilor. Această acţiune se
va desfăşura pe mai mulţi ani şi va ajuta, pe viitor, la siguranţa
localnicilor.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide