Fiat Croma Facelift

Cu un succes modest până acum, Croma primeşte modificări de ordin stilistic preluate de la fratele mai mic Bravo, cu scopul de a inviora puţin vânzările modelului lansat de abia doi ani.

Rezultat al colaborării dintre Fiat şi GM şi construită pe platforma tehnică a lui Opel Vectra, Fiat Croma a reprezentat un eşec pentru marca italiană, dovada cea mai bună fiind tocmai acest facelift realizat la nici doi ani de la lansarea modelului. Modificările au şi rolul de a integra modelul mai bine în noua identitate de marcă Fiat, apăruta odată cu lansarea lui Grande Punto şi continuată de noul Bravo.

De altfel modelul de clasă compactă reprezintă punctul de plecare pentru restilizarea Fiatului Croma, acesta având acum o parte frontală schimbată radical, în timp ce pe lateral sau în spate schimbările sunt mai puţin vizibile. Interiorul a primit şi el tapiţerii noi, materiale schimbate dar şi un desen al consolei centrale mai modern. Gama de motorizări a rămas neschimbată, existând două motoare pe benzină, de 1,8 litri şi 140 CP şi 2,2 litri şi 147 CP şi trei diesel, de 120 şi 150 CP de 1,9 litri şi unul de 200 de CP obţinuţi dintr-o cilindree de 2,4 litri. Siguranţa este asigurată de cele 8 airbaguri, modelului fiindu-i acordate cele 5 stele de către EuroNCAP.