Ford, Honda şi Porsche ni se par cele mai tari

Autor: Alexandru Banu 22 feb. 2018 Știri auto
Ford, Honda şi Porsche ni se par cele mai tari

Dincolo de neplăcerile care apar din ce în ce mai des la maşinile –aşa numite – de consum, industria producătoare şi clienţii au momentele lor simpatice. Momente în care fanii fac haz de necaz şi de istoria lor cu anumite mărci şi modele. Există şi un război al proprietarilor de maşini, care susţin, fiecare pe partea lui, că marca şi modelul pe care le au sunt cele mai bune din lume. Un conflict etern este între cele 3 mărci premium Audi, Mercedes şi BMW. Există însă orgolii la orice nivel, indiferent de preţ sau de prestanţă. Am căutat pe net interpretările “desoebite” ale acronimelor pe care şi le-au ales brand-urile cu zeci de ani în urmă, poate chiar un secol. E advărat că sunt şi multe care au nume proprii – gen Mercedes sau Peugeot. Aici au găsit românii rezolvare cu Mergedes şi Pejos. Hai să vedem însă ce jocuri de cuvinte după denumirea brand-urilor au mai găsit comunităţile de proprietari. Le luăm cum ne vin la mână pe tastatură.

Amenzi usturătoare pentru taximetrişti după un scandal monstru în România

Ford – Fix Or Repair Daily. Audi – Another Ugly Deutsche Invention. Subaru – Someimes Useful But Always Really Underpowered. BMW – Big Money Wasted. Volvo – Very Odd Looking Vehicular Object. Honda – Had One, Never Did Again. Lotus – Lots Of Trouble, Usually Serious. Fiat – Fix It All The Time. Jeep – Just Enough Engine Power. Nissan – Needs Imminent Salvage So Abandon Now. Opel -Ocean Prediction Experimental Laboratory. Porsche – Proof Only Rich Suckers Can Have Everything. Kia  – Korean, Inexpensive and Awful. Ferrari – From Extra Rusty Rubbish And Rude Italians. Saab – Sad Atempt At Beauty. Hyundai – Hope You Understand Nothing’s Drivable And Inexpensive. Smart – Save Money And Reduce Trash.

Există un site pe care poţi verifica mai multe variante de explicaţii pentru acronimele producătorilor de maşini. Site-ul este abbreviations.com şi vă puteţi distra cu el. Nu am găsit nimic pentru Dacia, dar ne revine mereu în minte ceea ce au găsit românii, o expresie cu care nu suntem de acord – Dacă Ai Cap Ia-ţi Alta. Sigur că nimic nu e serios aici aşa cum nu e nici la expresiile de mai sus din dreptul mărcilor cu renume superior mărcii noastre.

Autor Alexandru Banu

 

 

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide