Gabriela Firea anunţă că Podul peste Şos.Virtuţii e aproape gata, dar nu spune în ce stadiu este cea mai importantă parte din acest proiect

Gabriela Firea a anunţat măsurile pe care le-a luat după doi ani pentru fluidizarea traficului,

Gabriela Firea anunţă că Podul peste Şos.Virtuţii e aproape gata, dar nu spune în ce stadiu este cea mai importantă parte din acest proiect Gabriela Firea anunţă că Podul peste Şos.Virtuţii e aproape gata, dar nu spune în ce stadiu este cea mai importantă parte din acest proiect

Gabriela Firea a anunţat măsurile pe care le-a luat după doi ani pentru fluidizarea traficului, menţionând că proiectul „Penetraţie Ciurel” este aproape finalizat. Ediul a omis însă să spune în ce stadiu este cea mai importantă parte din acest proiect, adică drumul expres până la Autostrada 1.

Gabriela Firea a anunţat măsurile pe care le-a luat după doi ani pentru fluidizarea traficului, menţionând că proiectul „Penetraţie Ciurel” este aproape finalizat. Ediul a omis însă să spune în ce stadiu este cea mai importantă parte din acest proiect, adică drumul expres până la Autostrada 1.

„Traficul reprezintă, în momentul de faţă, cea mai serioasă problemă a Bucureştiului. Timp de 25 de ani nu s-a făcut aproape nimic pentru a se contracara efectul creşterii exponenţiale a numărului de vehicule care circulă în Capitală. De aceea, în primii doi ani de mandat ne-am concentrat eforturile în această direcţie, proiectele legate de trafic fiind, alături de cele din sănătate, prioritare pentru Primăria Capitalei, fapt reflectat şi în modul de alcătuire a bugetului Municipalităţii. Reînnoim parcul RATB cu 400 de autobuze noi, ultramoderne, am finalizat obiective de infrastructură foarte importante, care stagnau de ani de zile”, a precizat, miercuri, Gabriela Firea, prin intermediul unui comunicat de presă.

Printre măsurile pe care Gabriela Firea a afirmat că le-a luat pentru fluidizarea traficului se numără şi construirea Podului hobanat peste Şoseaua Virtuţii din Capitală, despre care spune că este finalizat în proporţie de 85,5%.

Podul de la Ciurel face parte însă dintr-un proiect mult mai amplu, respectiv „Penetraţie Splaiul Independenţei-Ciurel-Autostrada Bucureşti Piteşti”, compus din două părţi.

Citeşte mai departe pe ZF.ro