GM prezintă Chevrolet Orlando la Paris 2010

Primul model Chevrolet din segmentul MPV /monovolum de pe piaţa europeană, modelul Orlando, va fi una dintre principalele atracţii de la Salonul Mondial Auto din Paris. Acesta va reprezenta una dintre cele patru premiere mondiale Chevrolet la acest salon.

Bazat pe prototipul prezentat la Paris în 2008, modelulChevrolet Orlando este o adevărată maşină de familie a nouluisecol, care îmbină pragmatismul unui autovehicul cu 7 locuri şiflexibilitatea interioară cu un design deosebit de crossover.

Noul MPV compact de la Chevrolet adoptă un aspect mai îndrăzneţ,cu o linie coborâtă a acoperişului şi o siluetă inspirată demodelele crossover, păstrând în acelaşi timp o parte frontalăChevrolet distinctă şi uşor de recunoscut datorită grileiradiatorului.

Linia zveltă a acoperişului modelului Orlando este completată depasajele roţilor proeminente şi cu aspect puternic, care adăpostescroţi cu jante de 16, 17 sau 18 inch.

Noul MPV Orlando va avea un rol cheie în cadrul ofensiveicontinue a produselor Chevrolet în Europa, aşa cum ne explică WayneBrannon, preşedintele şi directorul general al Chevrolet Europe:"Cu noul MPV Orlando începe un program ambiţios de lansare a şapteproduse, care se va derula pe parcursul următoarelor 15 luni."

"Suntem convinşi că modelul Orlando nu aduce doar un raportexcepţional între calitate şi preţ în clasa autovehiculelor MPV,dar şi ceva nou - funcţionalitate cu atitudine, dacă ne putemexprima astfel - şi oportunitatea de a ne continua mărireavolumului de autovehicule vândute în toată Europa. Cred că acestmodel va cuceri mai mulţi clienţi noi pentru marca Chevrolet."

Deşi exteriorul noului Orlando va atrage cu siguranţă foartemultă atenţie, şi interiorul prezintă cele mai noi elemente dedesign de la Chevrolet, precum postul de conducere dublu, inspiratde modelul Corvette şi lumina ambiantă de fundal de culoarealbastră pentru consola centrală. Totuşi, automobiliştii cu familievor fi atraşi, de asemenea, de stilul amfiteatru în care suntaranjate locurile de pe cele trei rânduri de scaune ale modeluluiOrlando, de zona generoasă de încărcare şi de numeroasele soluţiide depozitare.

Orice maşină de familie care se respectă are nevoie de suficientspaţiu în interior pentru depozitare tuturor "mărunţişurilor" carese acumulează. La fel ca prototipul Orlando, modelul Orlando oferăo gamă largă de compartimente de diferite forme şi dimensiunisituate in consola centrală, pe portierele din faţă şi din spate,în zona pentru încărcare din spate şi chiar în plafon.

Totuşi, probabil cel mai ingenios este spaţiul de depozitareascuns în spatele panoului de comenzi al sistemului audio, aflat laîndemână atât pentru şofer, cât şi pentru pasagerul din faţă.Designerii au reuşit să integreze un spaţiu util, utilizat înpremieră la bordul prototipului Orlando, care poate fi accesat prinridicarea panoului audio şi care este suficient de mare pentruobiecte precum un MP3 player, ochelari de soare şi portofele. Înspaţiul respectiv există şi o mufă USB, ideală pentru reîncărcareaMP3 player-ului sau a iPod-ului în timpul deplasării.

Modelul Orlando are la bază sedanul de succes Cruze de laChevrolet, câştigător a mai multor premii şi care a dovedit căpoate oferi călătorii şi manevrabilitate excelente. Pentrucompartimentul de sub capotă puteţi alege unul din cele mai noitrei motoare Chevrolet cu un consum redus: va fi disponibil unmotor pe benzină de 1,8 litri cu o putere de 141 cp şi două unităţidiesel, cea mai nouă versiune a motorului Chevrolet de 2.0 litricare dezvoltă puteri de 131 cp sau 163 cp.

Clienţii vor putea opta între trei niveluri de echipare cudotări standard pentru toate autovehiculele, care includ controlulelectronic al stabilităţii, şase airbaguri, sistem de aercondiţionat şi oglinzi acţionate electric.

Producţia de serie a modelului Chevrolet Orlando începe înoctombrie, iar vânzările vor debuta în Europa în prima parte aanului 2011.