Hyundai extinde parteneriatul cu FIFA

Cu numai două săptămâni rămase până la stabilirea ţărilor-gazdă pentru Cupele Mondiale de Fotbal FIFA 2018 şi 2022, Hyundai Motor Company şi-a extins colaborarea cu organismul guvernant al fotbalului, FIFA.

Hyundai extinde parteneriatul cu FIFA Hyundai extinde parteneriatul cu FIFA

Angajamentul fără precedent este acela de a sponsorizaCampionatele Mondiale din 2018 şi 2022, în calitate de FurnizorOficial de Autovehicule. Având la bază o experienţă încoronată desucces ca sponosr al ultimelor trei Campionate Mondiale FIFA,Hyundai a decis să reînnoiască colaborarea cu 4 ani în avans faţăde termenul contractual, demonstrând astfel devotamentul şiangajamentul pe care cele două organizaţii le dezvoltă reciproc.Extinderea parteneriatului pentru 8 ani suplimentari, până în 2022,dă dreptul Hyundai de a sponsoriza toate competiţiile FIFA, livrândoportunităţi de marketing exclusiviste, expunere media la nivelglobal şi asocierea mărcii cu evenimentele speciale şi iniţiativeleFIFA.

"Încă de la prima noastră asociere cu FIFA, în anul 1999,angajamentul şi suportul acordat către aceştia au fost unele fărăprecedent," a declarat Mong-Koo Chung, Preşedinte şi CEO al HyundaiMotor Group.

"FIFA a reprezentat mereu un etalon pentru noi, crescândvaloarea de brand şi expunerea Hyundai către cele mai înalte valoriînregistrate în timp. Deşi decizia de extindere a colaborării s-aluat fără a avea cunoştinţă de ţările-gazdă pentru campionatele din2018 şi 2022, suntem încrezători ca această activitate ne vaconsolida valorile de business şi viziune corporatistă."

"Suntem extrem de încântaţi de extinderea parteneriatului cuHyundai, în calitate de partener al FIFA. Vom beneficia de suportactiv pentru încă două ediţii suplimentare ale Cupei Mondiale FIFA- din 2018 şi 2022," a declarat Joseph S. Blatter, Preşedinte alFIFA. "Hyundai este un partener adevărat al fotbalului şiîmpărtăşeşte filozofia şi pasiunea noastră pentru sport."

Hyundai a demonstrat deja parteneriatul solid dezvoltat cu FIFA,deservind ca sponsor auto oficial al Cupelor Mondiale din 2002,2006 şi 2010.

În calitatea sa de partener, Hyundai va pune la dispoziţia FIFAtransport eficient la nivel global pentru urmatoarea perioadă de 12ani, inclusiv pentru evenimentele stabilite prin contractul curent,valabil până în 2014. Hyundai va livra o gama largă de modelepentru a respecta în mod optim regulamentul viitoarelor trei ediţiiale Campionatelor Mondiale din 2014, 2018 şi 2022 şi alteevenimente FIFA, prin intermediul vastei sale reţele dedistribuţie.