Hyundai lansează programul european “Frontier Dealer Club”

Hyundai anunţă lansarea programului Frontier Dealer Club, o iniţiativa de susţinere şi recunoaştere a performanţei, dedicată distribuitorilor locali care activeaza in ţările europene. Prin acest program, Hyundai va premia performaţele distribuitorilor care au jucat un rol important în atingerea şi dezvoltarea succesului mărcii pe plan local.

Hyundai lansează programul european “Frontier Dealer Club” Hyundai lansează programul european “Frontier Dealer Club”

Apartenenţa la club va fi permisă distribuitorilor care auperformat pe piaţa locală, aceştia fiind selectaţi pe baza unui setde criterii obiective, stabilite de echipa Hyundai Motor Europe.Astfel, membrii trebuie să fi reprezentat cu succes marca Hyundaişi să-şi fi adus contribuţia semnificativă în dezvoltarea uneiexperienţe pozitive pentru clienţii Hyundai.

Programul Frontier Dealer Club are ca obiectiv crearea uneilegături solide între marca si distribuitori, dovada standbeneficiile oferite de calitatea de membru al clubului. Punctulculmimant al programului îl va reprezenta evenimentul anualHyundai, programat pentru luna mai. Acesta este menit sa confirmeviziunea comună a distribuitorilor asupra mărcii Hyundai, precum şiconexiunea strânsă a acestora cu producătorul şi brandul.

Distribuitorii acceptaţi în Frontier Dealer Club beneficiază deinformaţii exclusiviste Hyundai, de întâlniri sau comunicăriperiodice cu top managementul Hyundai Motor Europe şi vor firecunoscuţi oficial drept membrii ai Clubului prin intermediul unuianunţ public.

"Consider că programul Hyundai Frontier Dealer Club este încă unpas important îndreptat pe directia obiectivului nostru - de adeveni cel mai atractiv şi competitiv brand auto existent pe piataeuropeana," a declarat preşedintele C. K. Han. "Este esenţialărecunoaşterea adusă distribuitorilor Hyundai, aceştia având un rolcheie în accelerarea dezvoltării noastre."

În sprijinul ideii de dinamism, de viteză şi ţel înalt asociatemărcii Hyundai, vine şi logo-ul Clubului. Astfel, acesta cuprindeimaginea stilizată a unei rachete, care simbolizează ţelul ambiţiosal Hyundai - acela de a lansa marca pe orbita celor mai importanţi5 producători auto la nivel european.