ICEE.fest 2018: Facebook, YouTube şi Netflix vin cu prezentări şi workshopuri la Bucureşti

Autor: Mediafax 11 apr. 2018 Știri auto

Peste 130 de companii vor participa la iCEE.fest – Interactive Central and Eastern Europe Festival, festival dedicat tehnologiei digitale şi Internetului care are loc la Bucureşti în perioada 14-15 iunie.

Organizatorii iCEE.fest au anunţat miercuri primii speakeri pentru ediţia 2018, precum şi noile teme abordate pe cele 6 scene ale festivalului. Peste 130 de companii de la nivel global din digital&tech vor veni la Bucureşti în 14 şi 15 iunie, pentru a susţine prezentări şi workshopuri. „Lista companiilor care au confirmat deja conţine nume importante precum Facebook, Google, YouTube, LinkedIn, CNN, Netflix, Financial Times, Kiip, Techstars, Holition, Meta AR, Ryan Air, Global Data, Social Chain, Fortune 500, The Digital Insurer, Rethink IoT, Trend Watching, BBH London, Unruly şi mulţi alţii. Profesionişti şi jucători consacraţi sau nou veniţi, startup-uri care generează schimbări ale modelelor tradiţionale de business, dar şi experţi care facilitează înţelegerea noilor transformări vor fi, din nou, la Bucureşti, în 14 şi 15 iunie”, arată comunicatul.

iCEE.fest va conţine categorii diverse de conţinut, sub umbrela conceptului „Upgrade to your best version”.

„Pe lângă zonele de conţinut cunoscute (de la creativitate / campanii virale, până la tehnologii de marketing şi conţinut, e-commerce, e-health, realitate virtuală şi augumentată, până la antreprenoriat, startups şi investments), evenimentul-satelit dedicat fintech, lansat anul trecut, îşi extinde anul acesta sfera de acoperire, abordând subiecte importante, precum blockchain şi cryptomonedele”, spun organizatorii.

Potrivit reprezentanţilor festivalului, subiectul agritech, care care studiază impactul tehnologiei în agricultură va fi tratat în premieră, iar proiectul iCEE.health (care analizează modul cum tehnologia schimbă medicina) va continua cu o mai mare amploare.

ICEEfest va avea loc în perioada 14-15 iunie şi este organizat de ThinkDigital România, în parteneriat cu Orange şi cu suportul interaţional al IAB Europe. 

VIDEO

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide