În primele patru luni ale anului, vânzările de modele BMW Group electrificate au ajuns la 36.692 de unităţi

Automobilele electrificate ale companiei au contribuit puternic ...

În primele patru luni ale anului, vânzările de modele BMW Group electrificate au ajuns la 36.692 de unităţi În primele patru luni ale anului, vânzările de modele BMW Group electrificate au ajuns la 36.692 de unităţi

După cele mai bune rezultate din istorie pentru vânzările primului trimestru, BMW Group a continuat să-şi extindă livrările la nivel mondial. Per total, 194.889 de automobile BMW, MINI şi Rolls-Royce au fost livrate clienţilor în luna aprilie.

Automobilele electrificate ale companiei au contribuit puternic la succesul actual al vânzărilor, iar aprilie a marcat realizarea ca un reper semnificativ. "Suntem încântaţi să anunţăm că acum sunt peste un sfert de milion de automobile electrificate BMW Group pe şoselele lumii", a declarat Pieter Nota, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru vânzări şi brand BMW.

"Vânzările combinate de automobile BMW i, BMW iPerformance şi MINI Electric au crescut cu 52% în aprilie (9.831), aducând numărul total de maşini electrificate ale BMW Group la peste 250.000", a continuat Nota. "Suntem pe drumul cel bun pentru a ne îndeplini obiectivul anunţat, acela de a livra peste 140.000 de automobile electrificate în acest an", a concluzionat el.

În primele patru luni ale anului, vânzările de modele BMW Group electrificate au totalizat 36.692 de unităţi, un plus de 41,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Această creştere considerabilă a vânzărilor de modele electrificate a acoperit numeroase pieţe, inclusiv SUA (7.716 / +73,3%), Marea Britanie (5.059 / +25,6%) şi China continentală (3.181 / +646,7%).

Rezultatul din China se datorează în principal modelului BMW Seria 5 plug-in hybrid, lansat recent şi produs pe plan local.

În aprilie, automobilele electrificate au reprezentat 5% din vânzările globale ale BMW Group, chiar dacă, în unele pieţe, acest procent a fost mult mai mare. De exemplu, în Regatul Unit, 9,0% din toate vânzările BMW Group au fost modele electrificate, în SUA au fost 7,3%.

În pieţele mature din Scandinavia, peste un sfert din totalul livrărilor BMW Group îl reprezintă automobilele electrificate, iar în Malaysia acestea reprezintă peste jumătate din vânzările BMW Group în aprilie. Modelele principale care au contribuit la creşterea vânzărilor de automobile electrificate în aprilie au fost BMW Seria 5 plug-in hybrid (2.670 / +711,6%), BMW X5 plug-in hybrid (1.578 / +45,8%) şi BMW i3 (2.665 / +18,3%).