Jucătorii lui Bayern Muenchen şi-au împărţit maşinile pentru următorul an

Greu să fii milionar şi să conduci maşini gratis

Jucătorii lui Bayern Muenchen şi-au împărţit maşinile pentru următorul an Jucătorii lui Bayern Muenchen şi-au împărţit maşinile pentru următorul an

Marţea şi miercurea de la 21:45. Atunci îi vedem pe cei mai buni fotbalişti din lume în cea mai bogată competiţie de pe planeta Pământ. UCL – sau Champions League pentru nonmicrobişti – este locul în care echipele româneşti ajung cel mai greu. Iar dacă ajung, termină grupa cu acelaşi număr de puncte pe care îl au la început ... 0. Unde mai punem că nici nu ne mai putem făli cu numele, atât timp cât te numeşti FC FCSB SA.

Jucători i de fotbal sunt invidiaţi de cei care nu înţeleg jocul şi admiraţi de ultraşi. Pentru că ne fac serile mai frumoase cel puţin 90 de minute, pentru că ne dau emoţia golului sau suferinţa ratării. Când ies din teren au timpul lor în care profită de admiraţia noastră tradusă în milioane de euro sau zeci de milioane de euro. Prin fetele pe care le, prin maşinile pe care le au, prin casele în care stau, prin vacanţele în care se duc. Toţi am vrea puţin din cât au ei.

Bayern Muenchen este una dintre cele mai bune echipe de fotbal din istorie şi sponsorii se bat pe ei cu bugete anuale cât PIB-ul României. Glumim, desigur. Deşi, adunate de la Bayern, PSG, Barcelona, Real şi Manchester, nu ne-ar fi de mirare să aibă sens comparaţia.

 

Unul dintre cei mai importantţi sponsori ai echipei Bayern este Audi, încă din 2002. De 15 ani de zile, an de an, Audi le dă dreptul jucătorilor să-şi aleagă câte o maşină din fabrica de cai de la Ingolstadt (Bavaria). Deşi numele echipei e mai apropiat ca rezonanţă fe BMW (Bayerische Motoren Werke), Bayern “este cu” Audi şi Audi ţine cu Bayern.

Cel mai important este, ca-n fiecare an, RS6-le Avant, pe care cei mai puternici jucători şi-l aleg fără să rateze. În 2018, Hummels, Boateng şi Alcantara vor merge cu RS6. Al doilea model important din linia actuală de putere şi de design german Audi este SQ7 TDI, pe care şi l-au alesMueller şi Ribery. Antrenorul Jupp Heynckes şi-a luat un SQ5, iar Goetze – starul echipei, e cel mai modest cu un A3 Sportback.

Jucătorii lui Bayern au fost la Ingolstadt pentru predare şi au făcut un tur al fabricii care produce 600.000 de maşini pe an.

 

Autor Alexandru Banu