Lexus ironizează BMW, Audi şi Mercedes

Folosind grafice din softurile statistice Lexus încearcă să ne transmită că pentru ei opţionalul este standard şi că spre deosebire de rivalii germani primeşti ceea ce vezi…

Lexus ironizează BMW, Audi şi Mercedes Lexus ironizează BMW, Audi şi Mercedes

Lexus reuşeşte cu un singur focsă lovească în toate campaniile de marketing ale rivalilornemţi. BMW a mers pe ideea de bucurie(Joy), Audi ne-a spus căprogresul este frumos (Progress is beautiful), iar Mercedes-Benzscoate în faţa eleganţa.Divizia de lux de la Toyota le dă tuturor o replică spunând:"Nu este nicio, bucurie, nici un progres şi nicieleganţă să păteşti extra pentru ceva care ar trebui să fiestandard" ("There's NO JOY, NO PROGRESS, NO ELEGANCE, in payingextra for what should come standard"). Foarte inteligent japonezii îşi ilustreazăcampania cu grafice în care exemplifică opţionalele standard,într-o manieră ironică foarte evidentă..

Campania Lexus - click pentru a o mari