Exclusiv  LIVE PARIS 2010: Standul Audi

Cei de la Audi au impresionat printr-un show de prezentare bine pus la punct, dar şi prin aducerea în centrul atenţiei a două concepte, pe lângă premiera singurului coupe-hatcback din acest moment în clasa mare.

Principala nouate în standul Audi la Salonul Auto Paris 2010 s-anumit Audi A7, fiind vorba despre răspunsul în altă partitură pe caregermanii îl dau celei de-a doua generaţii Mercedes CLS.

Noul Audi A7 este un fel de hatchback-coupe-cu-4-usi, fiind foarte masiv, dar si elegant

Vorbim de o maşină lifestyle, cu o alură reuşită şifluidă, dar şi cu o parte frontală care, deşi inspiră oimagine de marcă puternică, începe să devină aproape plictisitoare.Oricum, este clar că noua generaţie Audi A6 va avea partea frontalăaproape la fel conturată.

În ce priveşte Audi A7, lucrurile devin foarte interesanteîn partea din spate, stopurile exprimând multăeleganţă, iar hayonul masiv ascunde un portbagaj chiarpractic, deşi vorbim de o maşină life-style. Dacă vreţi, Audi A7poate fi considerat o alternativă mai ieftină la un PorschePanamera, dar şi un concurent interesant pentru Mercedes CLS.

Interior foarte luxos si cu tuse extravagante pentru Audi A7

Ce rămâne important de menţionat: maşina arată înrealitate mult mai masivă decât pare în imagini, fiindaproape de nivelul unei limuzine Audi A8. Păcat doar că, pentruneiniţiaţi, va fi foarte uşoară confuzia cu un Audi A5, care vinecu aceeaşi formă, aşa încât nota de originalitate a lui A7 nu esteprea puternică.

În domeniul conceptelor, nemţii ne-au gratulat nu doar cu unul,ci au expus chiar două maşini. Nu putem spune că vorbim desprenişte dream-cars, deoarece par foarte aproape de versiunile deproducţie.

Audi Quattro Concept sintetizeaza 30 de ani de sportivitate quattro Audi

Noul Audi Quattro Concept exprimă pur şi simpluagresivitate, îmbrăcată într-un stil neo-clasic, avândmuchii şi linii tăioase, aproape brutale. Nu am primit răspuns laîntrebarea dacă vorbim de un înlocuitor al actualei game Audi TTsau de o nouă gamă, care, conform zvonurilor, ar urma să poarteindicativul R4.

Ceea ce ar însemna că, în viitorul apropiat, am putea avea partede un frăţior al redutabilului R8, care să pună un mare accent pesportivitate, dar şi pe un caracter mai purist şi un interior maispartan.

Audi e-Tron Spyder a putea prefigura un model decapotabil sportiv

Despre Audi e-Tron Spyder putem afirma clar că va rămâne doar larangul de concept, dar suntem siguri că prefigurează un cabriolet -de ce nu, chiar un R4 Roadster. Principial, este versiuneadecapotabilă a conceptului e-Tron de la Detroit 2010, iar înpractică reuşeşte să rafineze foarte bine spiritul sportiv almărcii.

Pentru că tot vorbim de sportivitate, mai trebuie menţionatealte două apariţii în standul Audi: R8 GT, cel mai puternic R8 în acest moment, care sediferenţiază destul de discret de versiunile inferioare, dar şi celmai puternic Audi A1, al cărui motor de 1,4 litri turbo a fost duspână la 185 CP.