Logan la tratament anticoroziune

Asamblarea manuală are riscurile ei: în acest caz, există posibilitatea ca, în ciuda celor 6 ani de garanţie anticoroziune, Logan-urile produse în România şi Rusia să aibă probleme de rugină la pasajele roţilor spate.

Logan la tratament anticoroziune Logan la tratament anticoroziune
Din cauza operaţiilor manuale prost executate de unii muncitori, dar şi datorită condiţiilor de utilizare din estul Europei şi a climatului, modelele Dacia Logan produse la Piteşti şi Renault Logan produse în Rusia pot fi victime ale coroziunii, în principal în zona pasajelor roţilor din spate. Renault a remarcat acest neajuns la automobilele fabricate până la sfârşitul lui 2006.

Astfel, la următoarea prezentare în service a acestor automobile, se va realiza atât o injectare suplimentară de ceară anticoroziune în zona respectivă, cât şi un control amănunţit, pentru detectarea altor zone în care rugina şi-ar putea face apariţia. Pentru automobilele produse începând cu 2007, acest neajuns a fost remediat încă din fabrică, prin modificarea operaţiei de montare a protecţiei pasajului.

Încă nu se ştie câte maşini ar putea fi afectate de această problemă, dar cei de la Renault sunt optimişti, considerând că numărul acestora va fi foarte mic. Fiecare posesor de Dacia Logan va fi înştiinţat în scris despre această problemă, aşa încât multe service-uri din ţară (mai ales în zonele unde zăpada a fost abundentă) s-ar putea să fie mai aglomerate decât de obicei în lunile următoare. Deci nu mai staţi pe gânduri, programaţi-vă cât mai repede la un astfel de control.