Maşina asta are mai multe ţinte germane (galerie foto)

Lansată şi crescută în State

Maşina asta are mai multe ţinte germane (galerie foto)
Maşina asta are mai multe ţinte germane (galerie foto)

Normal ar fi să vă redăm aici un comunicat de presa prea lung şi mult prea plictisitor. E scris, frumos, îngrijit, corporate 100%, dar noi vrem un limbaj american pentru un cult american. De ce ţi-ai lua altfel un Mustang Bullitt? Ca să-ţi piteşti cuvintele alea de entuziasm cu f şi k la final? Nu, pentru asta ai pedală şi viteză. Vrei să fii la 4 ace, ia-ţi un S Klasse. Aici suntem le lecţia de volume. Iar volumul acestui motor e de 5.000 cmc. Cinci litri dacă vă imaginaţi un bidon de apă plată. Atât intră în 8 cilindri în V. Şi ies 470 de cai putere. Îi şi vedem cum se îmbulzesc la roată şi dau din copite cu 530Nm forţă. De azi (ieri), Ford Mustang Bullitt se vinde şi în Europa, prin reţeaua de dealer Ford. Adică nu ţi-l mai aduci tu sau un băiat care importă din SUA. Americanii au ales perioada asta pentru că se fac 50 de ani de la lansarea filmului Bullitt, cu Steve McQueen şi Jacqueline Bisset. E mişto, trebuie să-l vedeţi. Film poliţist de 8 stele pe IMDB. Din comunicatul official, înţelegem că sunt două culori dintre care puteţi să alegeţi un Bullitt ediţie specială: Shadow Black sau Dark Highland Green. Maşina o să aibă şi un sistem automat de sincronizare a turaţiilor (motor-cutie) pentru un schimb rapid de viteze. Acum, vă lăsăm mai departe cu comunicatul ca să nu alterăm ceva atât timp cât sunt lucruri în premieră şi pentru noi.

Ediţia specială este motorizată de unitatea Ford V8 de 5.0 litri îmbunătăţită cu ajutorul sistemului Open Air Induction, prin apariţia unui nou colector de admisie, prin valve de 87 de milimetri de tip fluture şi printr-un modul de calibrare a motorului preluate de la versiunea Shelby Mustang GT350. Noul Ford Mustang Bullitt va oferi standard, de asemenea, tehnologia de sincronizare a turaţiilor, care permite schimburi mai fluide de treaptă în retrogradare, acestea fiind acompaniate de un sunet tipic al puternicului motor V8 de 5.0 litri.

Designul ediţiei speciale include jante Torq Thrust de 19 inch, etriere roşii Brembo şi un logo Bullitt pe elementul circular montat în zona posterioară a maşinii. Ca un omagiu adus interiorului maşinii originale, schimbătorul de viteze are o mâner sferic de culoare albă. Echiparea tehnologică sofisticată include instrumentarul digital LCD de 12 inch şi sistemul audio premium standard B&O PLAY, care dezvoltă o putere de 1000 W prin cele 12 incinte acustice de înaltă performanţă şi le oferă ocupanţilor o experienţă audio de top.

"Nimic nu a reuşit să surprindă spiritul şi emoţia specifice lui Mustang aşa cum cum a făcut-o secvenţa fabuloasă a urmăririi din fimul «Bullitt»", spune Steven Armstrong. "Noul Mustang Bullitt va pune la dispoziţia tuturor o reţetă similară în momentul în care va fi disponibil la vânzare în cursul acestui an, oferind mai multă putere, elemente noi interesante precum sistemul de sincronizare a turaţiei şi pachetul audio B&O PLAY, dar şi - la fel ca vedeta filmului, Steve McQueen - o imagine cool inegalabilă".

Păi nu v-am zis că e plictistor?

Autor Alexandru Banu, sursă Ford