Mazda6 facelift a fost lansată oficial în Europa

Mazda6 facelift a fost lansată oficial în Europa, iar în România modelul beneficiază de ofertă avantajoasă Mazda Finance prin UniCredit Leasing, preţul de achiziţie începând de la 21.890 de euro.

Încă de la lansarea versiunii curente, Mazda6 s-a bucurat de unreal succes, până la sfârşitul anului 2009 fiind vândute 281.000 deunităţi la nivel global, dintre care 138.000 în Europa. În doar doiani de la lansare, Mazda6 a câştigat 32 de premii printre care şi13 trofee "Maşina anului". Mazda6 facelift dezvoltă punctele forteale predecesorului său, cu accent pe sportivitate şi plăcerea de aconduce, eficienţa consumului de combustibil şi rafinamentulinteriorului, crescând totodată şi performanţele de siguranţă şimediu. Modelul este deja disponibil în România şi vineînsoţit şi de o ofertă de finanţare valabilă până la 30 iunie, ceinclude o dobândă de doar 6,9% şi un comision de management de 1%,în condiţiile unui avans minim de 30% şi o perioadă de creditare depână la 5 ani.

Pentru Mazda6 facelift vor fi disponibile 6motorizări. Noul propulsor de 2,0l DISI pe benzinăgenerează 155 CP şi un cuplu de 195 Nm, este mai economic şi maicurat producând cu 4,2% mai puţine emisii decât motorul de 2,0l pecare îl înlocuieşte. Transmisia automată în 5 trepte a fostadaptată pentru noul motor pe benzină, facilitând o combinaţieoptimă a consumului şi emisiile scăzute. Versiunile îmbunătăţiteale motoarelor de 1,8l şi 2,5l completează linia pe benzină, întimp ce motorizarea MZR-CD 2,2l, turbo diesel este disponibilă în 3trepte de putere - de la 129 CP la 180 CP. Pentru variantele cucele mai mari trepte de putere, turbina a fost micşorată generândastfel mai multă putere la turaţii mai mici.

Toate motorizările respectă normele Euro 5. Un rol important înreducerea noxelor pentru motoarele pe benzină îl are catalizatorulunic Mazda care înglobează sistemul single-nanotechnology, cereduce cu până la 72% cantitatea necesară de metal preţios. Astfelse limitează costurile de producţie şi consumul de resursenaturale. În ceea ce priveşte motoarele diesel reducerea emisiiloreste asigurată de filtrul de particule care integrează un materialceramic cu o rezistenţă termică ridicată, acesta reducândsemnificativ timpul de regenerare.

Pentru a spori stabilitatea şi confortul, Mazda6 faceliftprezintă un şasiu îmbunătăţit şi noi elemente de siguranţă.Dotările standard de siguranţă pasivă includ şaseairbag-uri, tetiere active şi pedalier deformabil, iarcele active cuprind sistemul ABS, distribuţia electronică a forţeide frânare (EBD), sistemele DSC şi TCS (controlul dinamic alstabilităţii respectiv sistemul de control al tracţiunii), ESS(sistem ce aprinde luminile de avarie la frânări bruşte), şi RVM(pentru monitorizarea părţii din spatele autovehiculului). Înpremieră a fost introdusă funcţia de asistenţă la urcare (HLA) ceva uşura plecarea din rampă. În momentul în care autovehiculul seaflă în rampă sistemul calculează gradul deînclinare prevenind prin frânare automată deplasarea înspate.