Mercedes SL facelift - foto oficiale

Deşi randările pe calculator erau foarte optimiste în ce priveşte modificările de design care urmau a fi aduse luxosului roadster Mercedes SL, primele imagini oficiale ne arată că nemţii au fost destul de reţinuţi.

Mercedes SL facelift - foto oficiale Mercedes SL facelift - foto oficiale
Mercedes Sl faceliftMercedes SL este cel mai de succes roadster premium şi se află în producţie încă din 1954, când a avut loc lansarea lui 300 SL Gullwing. În total Mercedes Benz a comercializat peste 630.000 de exemplare, producătorul german considerând modelul unul sportiv, chiar dacă în ultima vreme aspectul luxos a căpătat o nouă dimensiune, lăsând partea sportivă celor de la AMG.

Liftingul lui Mercedes SL nu este neapărat discret, însă nu se înscrie într-o linie revoluţionară. Faţă de ilustraţiile şi imaginile spion de până acum, al doilea facelift adus acestei generaţii Mercedes SL se limitează, sub aspect estetic, la o nouă parte frontală, cu un calandru şi un spoiler mai bine reliefate, în timp ce farurile aduc cu cele ale... generaţiei anterioare C-Class, nefiind agresive. Spatele rămâne în mare acelaşi, în timp ce grilele laterale de pe aripile faţă au fost redesenate.

Mercedes Sl faceliftÎn interior pasagerii se pot bucura de un nou sistem AIRSCARF, introdus prima oară pe SLK, ce are rolul de a asigura un confort termic chiar şi la rulajul descoperit pe timp rece. Creşterea calitativă a materialelor din interior are grijă ca noul model să facă faţă cu brio concurenţei reprezentate de modele precum Aston Martin Vantage Roadster. Tehnologii deja tipice Mercedes, precum sistemele Command şi Linguatronic sunt disponibile, alături de prezenţa in standard a sistemului de pornire fără cheie Keyless Go.

În ceea ce priveşte partea tehnică , Mercedes SL facelift este dotat cu un nou sistem de direcţie, mai direct şi cu un răspuns îmbunătăţit, motorizările fiind asigurate de două propulsoare cu 6 cilindri, SL 250 şi SL 280, un V8  şi un V12 pe SL600. Mercedes Benz va introduce noul model la Salonul Auto de la Geneva din martie, pentru ca o lună mai târziu să poată fi deja admirat în showroomuri.