MINI Coupe se lansează online

Autor: Gabriel Grosoiu 14 oct. 2011 Știri auto

Noul MINI Coupe nu este deloc o maşină obişnuită, aşa că nici lansarea sa nu putea fi una care să se încadreze în banal. BMW Group aduce o premieră absolută, lansând pe data de 14 octombrie, noul MINI Coupe, în spaţiul virtual.

Nu mai puţin de zece ţări din Europa Centrală şi de Est sunt angrenate în acest proiect de mare amploare: România, Bulgaria, Cehia, Polonia, Slovacia, Slovenia şi Ungaria. La baza proiectului stă o aplicaţie on-line dedicată, dezvoltată pentru Facebook, precum şi un concurs inovativ, menit să implice fanii într-o aventură specială.

Începutul experienţei on-line a fost consemnat vara aceasta, când detaliile proiectului MINI Coupe erau dezvăluite, treptat, cu ajutorul unei serii de filmuleţe pe Facebook. Trecerea la etapele următoare se făcea numai după întrunirea unui număr de câte 50 de like-uri, capitol la care România a ieşit fruntaşă.

Deja în a treia zi de la lansare, fanii MINI Coupe de pe Facebook parcurgeau toate etapele unui concurs provocator: „Ce ai face ca să o cucereşti?”. Utilizatorii cu cele mai cretive postări s-au calificat în finala de la Lubliana pentru o nouă aventură.

Participanţii vor participa la o serie de probe nebune, cu ajutorul lui MINI Coupe, în cadrul cărora va trebui ca aceştia să cucerească o fată frumoasă. Rezultatul va fi publicat săptămâna viitoare, sub forma unor filmuleţe pe Youtube şi Facebook, iar cel mai votat va câştiga o excursie de în doi la Barcelona.

Până acum, campania a adus 2.500 de fani pe pagina de Facebook MINI România, ceea ce înseamnă o creştere de peste 1500%, cea mai bună performanţă din regiune. Susţine-ţi şi tu compatrioţii favoriţi în cadrul competiţiei MINI!.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide