Noua generaţie Porsche Cayenne atrage cumpărătorii

La o lună de la lansarea oficială pe piaţa românească, importatorul Porsche România SRL raportează 29 de vânzări pentru noul model SUV Porsche Cayenne.

Noua generaţie Porsche Cayenne atrage cumpărătorii Noua generaţie Porsche Cayenne atrage cumpărătorii

"Target-ul pe care ni l-am propus, de 60 Cayenne vândute în2010, este unul extrem de ambiţios, mai ales în condiţii de criză,însă credem cu tărie în toate modelele pe care le distribuim, iarnoul Cayenne nu face excepţie de la această regulă. Este o masinădinamică, dar confortabilă, spaţioasă în interior, dar cu un aspectcompact la exterior, dotată cu tehnologie de ultimă generaţie, darclasică si fidelă brand-ului pe care îl reprezintă.", a declaratAdrian Pascu, Brand Manager Porsche.

Noul Porsche Cayenne este un exponent al strategiei de dezvoltareconsecvente "Porsche Intelligent Performance", care se traduceprintr-o greutate scăzută cu până la 185 kg, un consumul decombustibil cu 23% mai mic si prin emisii de CO2 reduse cu 26%. Dincele cinci variante de motorizare disponibile din luna mai aacestui an, în topul preferinţelor clienţilor români se situeazămodelul Diesel, din care s-au vândut 16 unităţi, urmată de variantaS, cu 7 unităţi vândute. Noutatea absolută a noii generaţii deSUV-uri Porsche o reprezintă modelul Cayenne S Hybrid, cu un sistemde propulsie "full hybrid", care a reusit să atragă până în acestmoment trei cumpărători.