Noua imagine Opel

Noua imagine Opel pe plan internaţional este Lena Meyer-Landrut, câştigătoarea concursului Eurovision 2010.

Noua imagine Opel Noua imagine Opel

Lena Meyer-Landrut din Germania, câştigătoarea concursuluiEurovision în 2010, a susţinut sâmbătă un concert surpriză de o orăla finalul Zilei Porţilor Deschise de la Opel.
Tot atunci, Alain Visser, Vice Preşedinte Vânzări, Marketing &Aftersales a anunţat că vedeta de 19 ani devenită star peste noapteşi cunoscută după prenume este noua imagine Opel.
Prin concertul Lenei, Opel începe o noua campanie deenergizare a brandului. Pe lângă metodele convenţionale,precum campaniile publicitare, Opel se va concentra şi pe canalenoi de comunicare, precum social media. Planul de activare cuprindeo serie întreagă de iniţiative diferite, pe care Opel le va abordapas cu pas.
Un focus important va fi în zona muzicii şi entertainment-ului: ceamai emoţională formă de comunicare. Legătura cu Lena va ajuta marcaOpel să se poziţioneze în această influentă zonă decomunicare.
"Suntem foarte fericiţi că avem un astfel de reprezentant pentrubrandul nostru. Lena este o femeie tânără, energică, ce adaugăemoţie brandului nostru. Ne potrivim perfect: muzica este cel maiemoţional mod în care comunicăm. Limbajul de design Opel este celmai emoţional de pe piaţă. Şi personalitatea neconvenţională aLenei se potriveşte bine cu noi. Alături de Lena putem aduce laviaţă sloganul nostru "Wir leben Autos"," a spus Visser înainte deconcert publicului entuziast.
În alegerea cântăreţei ca imagine a Opel au fost decisive stilul eiputernic, talentul extraordinar şi pasiunea pe care o pune înmuzica sa. Cooperarea pe termen lung cu Lena include susţinerea eipe drumul până la concursul Eurovision din 2011. Lena vasusţine Opel ca Brand Ambassador prin iniţiative diverse atât lanivel de brand, cât şi de produse.